Mikaia Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Hei. Dette er min foerste dag i 3. trimester. Kan nesten ikke tro at jeg og den lille har kommet saa langt! Begynner nesten aa bli litt stresset med at alt skal vaere klart til hun kommer. Jeg bor i Frankrike for tiden og skal foede her (litt skummelt...). Her er det vanlig aa begynne paa svangerskapskurs i den (6)7ende maaneden. Jeg har ikke startet enda, saa vanskelig aa finne tid til aa gaa... Noen av dere som gaar paa kurs? Og blir mannen med dere? Min er nervoes for at han blir den eneste mannen her som gaar paa kurs, men jeg insisterer paa at han skal bli med.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hei! Vi skal på svangerskapskurs på sykehuset som kun varer 1 kveld. Mannen min blir med, han trenger jo også å lære hva hans jobb blir under fødselen. Lykke til :-)
___ Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har ikke gåt på kurs. Vi vurderte det med nr 1, men så ikke helt behovet. Hvis jeg skulle gåt hadde mannen min også vært med. Det er det kursene er lakt opp til her i hvertfal.
revehalen Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Vi har allerede vært på kurs, og det var kjempe nyttig for vår del iallefall:) Vet ikke om det er annerledes her i norge, men der vi var, var alle fedrene også med:) Tror jeg hadde følt meg litt ensom hvis han ikke hadde vært med... Vi gikk i uke 34 i svangerskapet.
Mikaia Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 Her i Frankrike er det 8 kursdager som er gratis. Fransken min er elendig saa jeg er redd jeg ikke vil forstaa noe (derfor bare MAA jeg ha mannen med ). Men det er kanskje greit aa laere hva "press" er paa fransk Sist gang vi var paa kontroll (hvilket er hver maaned her) saa kjaeresten at det var en gjeng pustende damer i et rom med NULL menn saa han ble nervoes for aa bli med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå