Gjest Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Vi har ikke bil og har dermed ikke tenkt å kjøpe bilsete, men hvordan få baby hjem fra sykehuset, da? Vi bor midt i Oslo, og turen er 5 minutter i bil (3,5 km) jeg hadde håpet å slippe å kjøpe sete bare for den korte turen. Så har noen forslag til hva jeg kan gjøre?
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Ta drosje. Bestill drosje med babysete, så får dere oppvarmet bil og transport helt hjem.
Havi Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Taxi. Bestill med barnesete til nyfødt, så får du det! Lykke til!
revehalen Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Det går jo an å ringe etter taxi? Trodde di hadde bilstoler også. Bare forklare situasjonen når dere ringer, og si at di må ha med bilstol til nyfødt:)
___ Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Dere kan bestille taxi med barnesete, aliere dere med venner som har eller ta vogna og trille. Jeg ville ikke tatt sjansen på å kjøre 3,5 km i Oslo med usikkret spebarn i bilen.
Piraka Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 En så kort tur kan man jo tilogmed spasere med vogn Kanskje noe for pappaen? Men er ellers enig i at drosje er et greit alternativ.
SpongeBob Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Går også an å leie sete på de fleste babybutikker og helsestasjoner osv - hvis dere skal låne bil eller noen tilbyr seg å kjøre dere til besteforeldre el.l.
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Takk! Da er saken løst! Jeg ante ikke at drosjer hadde babyseter Ja, planen var taxi, men syntest det virket litt risikabelt å bare ha den lille liggende i fanget. Dumme meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå