Gå til innhold

Kva har de fått "dilla" på jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg berre må tygge isbetar heile dagen. Kan tygge mellom 5-10 halvliterglas om dagen. Det er det beste som finst for tida. Er glad me invisterte i amerikansk kjøleskap då me kjøpte hus. Stakkars baby...sikkert kaldt på han/ho.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du!

Min første graviditet var det sure epler, appelsin, klementiner, av og til mentos fruit og lovehearts. Ut kom ei jente

Nå er det sjokolade og FETE kaker, det blir en gutt..

Har lagt like mye på meg med nr 2 som med nr 1. SUKK

Skrevet

har også oppdaga at isbiter er skikkelig godt å tygge! Og tannkremen min smaker bare så utrolig godt,har så lyst å svelge når jeg pusser tennene..haha :D Ellers er appelsinkrokan sjokolade i skuddet, og klementiner.. jaujau :D

Skrevet

Jeg drikker ca 1 1/2 liter skummamelk hver dag... iskald selvsagt. Av og til greier jeg ikke vente til jeg er ute av butikken en gang... og innimellom må jeg bare innom kjøleskapet og bøtte nedpå rett av kartongen... det er så GODT!

Skrevet

Gulrøttter, rødbeter og mandariner har det vært en laaaaang periode. Nå begynner det å avta litt...

Skrevet

hehe.. morsomt hva man får lyst på altså..Nå sitter jeg å gleder meg til helg og sjokolade,har holdt meg unna hele uka :-)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått dilla på noen ting spes., jeg. Mye som er godt, men ingenting som er slikt som jeg bare mååå ha.

Skrevet

Uff altfor mye her gitt. Men sjokomelk og isbiter er en slager. Ellers går det vel mellom 5- 10 klementiner hver dag. Og godis! Alt som er usunt er godt gitt, thihi

Skrevet

spiste 12 knekkebrød med brunost i går kveld etter ca 1 kg mandariner. He-he. Har drukke veldig mye app.juice og spist mengder av havregryn med skummet melk og sukker. Sure epler er nam, nam. Flatbrød med smør. Bakt potet med kryddersmør og mais med dressing frister veldig ofte, men litt mer "jobb" å lage til.

Rart at vi får slike behov ...eller hva??!! synes det er både morsom og sjarmerende so lenge det ikke går på helsen løs..

Spis og vær glad JENTER!!!

Skrevet

hehe ja.. vi må jo kose oss..bare synd tannkrem ikke er bra å spise.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...