Gå til innhold

Har hatt regelmessige kynnere/smårier to kvelder på rad. Nå sitter jeg her med konstante menssmerter.

Anbefalte innlegg

Har hatt regelmessige kynnere/smårier to kvelder på rad. Nå sitter jeg her med konstante menssmerter.

Var hos jordmor i går å hun hinta veldig om at jeg kanskje kom til å føde før termin. 1 mann kom 1 uke før, og nå har jeg 12 dager igjen.

Skal bli spennende å se hva dette utvikler seg til:) men jeg blir vel bare lurt...

Fortsetter under...

Håper det fører til fødsel snart då:)

Jeg har også hatt sånne siden mandag. Har nå 2 cm åpning (ble undersøkt igår), og hadde vannvittig vonde kynnere igår kveld... Klarte heldigvis å sove, da det ga seg litt. Men nå sitter jeg her igjen med di samme kynnerne...

Får se hva denne dagen bringer:) Håper iallefall det skjer noe mer her også snart...

Har termin på tirsdag, den 19...:) (fyttikatta, så fort tiden har gått)

Har vært til modningsakupunktur to ganger nå, og skal igjen på tirsdag. Virker som det har hatt dog effekt på meg:) Har du gått på noe sånn?

Ja, tiden flyver! føler at dette svangerskapet har gått innmari fort, men det har vel med å gjøre at jeg har jobba helt fram til nå og har en fra før.

Har ikke vært på modningsakupunktur, men kunne gjerne tenkt meg å prøve. Men det er for sent kanskje?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...