Gå til innhold

Ny i klubben...

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen. Jeg har ikke internett der jeg bor (i en leilighet hos et eldre ektepar), så jeg har ikke fått meldt meg på noe sted før nå. Skal flytte en gang på nyåret, så da blir jeg nok mer aktiv... Er første gang, både for meg og ham. Vi er begge 22 år, og må nesten flytte sammen før nyrket kommer. Det er selvsagt kjempespennende! Har det litt vanskelig for tiden. Er SINNSYKT lei av å høre fraser som "det går over", "det er helt normalt" eller "graviditet er jo ikke en sykdom". Dummere utsagn skal jeg leite lenge etter. Har slitt med helsa. Musklene bare gir opp, ser dere. Trodde kanskje det var normalt i begynnelsen (selv om jeg syntes det var litt drastisk å plutselig ende på gulvet uten å kunne bevege seg i 20 minutter), før legen sa det var unormalt, og tok noen blodprøver. Mer har hun ikke gjort. Er så utrolig frustrerende! Jordmor sa jeg burde bli sendt til en spesialist. Nå bruker jeg mine siste krefter på å prøve å få tak i legen, og få time før jul (altså før tirsdag19), for ellers må jeg vente til 3. januar. Og "jeg kan ikke få time hos andre leger, for de har ikke satt seg inn i situasjonen" (noe min lege så aldeles ikke har gjort). Huff, dette ble kanskje ikke så bra førsteinntrykk, men jeg er redd og frustrert, og har ikke andre enn min kjære som forstår meg, og som jeg kan snakke med...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7468996-ny-i-klubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...