Gå til innhold

Uke 15 og melk i brystene....vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen aner noe om dette...jeg er gravid i uke 15 og har melk i brystene mine.,..er ikke dette litt tidli?? Trodde dette kom mer på slutten. Føles nesten som melkespreng i det ene brystet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også det og har hatt det i mange uker. Ikke sånn at det renner, men kjennes som melkespreng ja og om jeg vil kan jeg klemme ut noen dråper. Synes det er vedlig rart for jeg har ikke hatt melk i brystene før etter fødselen i de to andre svangerskapene.

Skrevet

forrige gang jeg var gravid, mistet jeg i uke 7 eller 8, og har hatt melk i høyre pupp siden den gang... (det var i februar)

Skrevet

De sier at de som har mistet før, får ofte melk i brystene, som ikke blir helt borte etter aborten...

Men sikkert mange som får dette tidlig selvom de ikke har mistet da;)

Jeg har ikke så lett for å få ut melk. Slet litt med amming sist. Melken ble borte bare par dager etter jeg sluttet å amme (9mnd var hun da).

Har kommet ut litt (gråaktig væske) i ca uke 6/7... Men ikke noe etter dette..

Skrevet

Jeg er akkurat i uke 21, og her renner det som bare det!!! Har begynt å sove med håndkle i senga, og vurderer å kjøpe innlegg slik at det ikke går så hardt utover bh'ne mine...Noen som vet om det vil avta litt framover, eller vil det bare bli mer?

Skrevet

Hei.

I mitt første svangerskap begynte jeg å 'renne' samtidig som du er nå, for meg ble det bare verre, så min sterke anbefaling er å kjøpe ammeinnlegg i ull pluss de som du vanligvis får i butikken. Sprukne brystvorter er ikke behagelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...