Gå til innhold

Fredagsveiere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er det fredag igjen og tid for å veie.

Denne uken har det vært Lucia feiring og nissefest i barnehagen så det har blitt litt ekatra.

1 pølse m/brød, 1 kakestykke og 3 små sjokoladebiter.

Startvekt: 104,9 kg

Forige uke: 97,5 kg

Denne uke: 96,8 kg

Det er ned 700 g denne uken og jeg må si jeg er fornøyd med det.

Håper det går bra med dere andre også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ny her, men synes det er svært motiverende å registrere vekten svart på hvitt hver fredag! ...blir det litt vanskeligere nå når det nærmer seg jul?

Jeg har en gutt på 4 uker og vil gjerne tilbake til min gamle vekt :-) Amming gjør underverker (dette er mitt 3. barn) – men det er viktig å få i seg nok fiber som får tarmene til å jobbe godt. Anbefaler spelt-grøt til frokost! Den setter i gang systemet og fyller magen :-) Fås i helekostbutikker. Ellers prøver jeg å spise normalt – men har kuttet ut smør, kaker (nesten) og godteri.

Start: 66,0 kg - før graviditet var jeg 54 kg...

Forrige uke: 62,2

I dag: 60,7

Skrevet

Her fortsetter det å rase unna jippi :o)

Er ikke noe særlig til pepperkake/kakemann-menneske, så førjulstida var jo egentlig ei fin tid å slanke seg litt.

Forrige uke: 67.5

Denne uke: 66.1

Superfornøyd med det. Vet ikke helt hva målet mitt skal være, hadde først 63 fordi det var et veldig realistisk mål, men nå som det går så innmari bra så satser jeg på å være på 60 til sommerferien :)

Skrevet

Heisann!

Må først si at jeg har skifta nick fra Thea *fikk gutt 17/9*. sånn at dere kjenner meg igjen her!:)

Så til vekta da....

Startvekt:88kg

Forrige uke:70,4kg

Idag: 69kg

Hadde som mål å komme under 70kg til jul! Har klart det jo!!:)

Dere er utrolig flinke dere andre også!!:)

Så da har jeg 6kg igjen til vekta er sånn den var før graviditeten..

Skrevet

Her har det også gått kjempe bra:)

Startvekt: 83 kg

forrige uke: 76,1

i dag: 75,1

Har gått ned akkurat 1 kg, og er strålende fornøyd med det!!

Og i tillegg har jeg klart første delmålet mitt, som var 75 kg til jul:)))

Jeg har 10 resterende kg igjen, men ser ikke tungt på det i det hele tatt. Jeg har flust med motivasjon, så dette skal jeg klare!!

Så flinke dere andre også er! Stolt av oss alle mann (eller damer da, tihhi)!

klemmer fra

Skrevet

Her har det stoppet helt opp! Tredje uka på rad jeg har samme vekta. Men denne uka trodde jeg at jeg hadde gått opp litt pga div. selskapeligheter med god mat og kaker.... Så er egentlig fornøyd med å holde vekta, da.

Start nov.: 74 kg

Forrige uke: 71,5 kg

I dag: 71,5 kg.

God helg til dere alle!

Skrevet

Uff begynner å bli deppa her jeg :o)

start: 77kg

forrige uke: 73

denne uke: 73,4

Holder seg i det minste konstant rundt 73 :-S

Når bekkenløsningen endelig løsnet, og smertene etter operasjon ga seg da kom tannpinen i stedet. Ergo ennå ikke en eneste trilletur med småen ennå. Og nå er hun en hel mnd :-/ Det var ikke dette som var planen nei :-(

Nå må det tiltak til her. Har hatt samme vekt siden jeg var 18 år, selv etter å ha bært frem 6 barn. Det 7.barnet skal ikke få ødelegge det :o)

Vil ikke ende som 73 kg tung blubbe uten klær som passer. Nei nå er det trening og gulerøtter som teller fremover :-)

Så håper vi på bedre resultater i neste uke :-)

Skrevet

Ned 300 g denne uka, hadde håpa og gå ned på 73 men gikk ikke helt (jeg er svak for søtsaker :P) så nå viser vekta 74 kg blankt.

Satser på at jeg er 72 kg innen nyttår.

Skrevet

hei jeg veide mag på fredag men har ikke rekt å rapportere før nå... hektisk helg!

start vekt 106,2

forrige uke 98,2

denne uke 98,8

jeg har litt problemer om dagen med alt det gode man får å spise overalt+at jeg hadde mensen får håpe det går bedre neste uke

Skrevet

Jeg syns det var bra, 600 g er ikke å kimse av.

Jeg er fornøyd så lenge jeg ikke går opp. En av ukene gikk jeg ikke ned noe og en annen 100 g men det er bare å fortsette med ny giv neste uke.

• 2 uker senere...
Skrevet

Startvekt 3/11: 64,7kg

denne uka: 62,0kg

Mål 58-60kg

Har ikke vært så flink i jula... alt for mye sukker og god mat.... Får starte igjen for fullt fra 1.1.07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...