Gå til innhold

Jeg blir køsniker! KS den 20. des. som følge av seteleie!

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Jeg kom hjem fra sykehuset torsdag. Ble sendt med legebåt etter jordmorkontroll på tirsdag pga høyt blodtrykk og proteiner i urinen. Heldigvis viste det seg nok en gang at det ikke var svangerskapsforgiftning i full blomst. Tredje turen min til sykehuset pga samme symptomene, men godt at de tar det på alvor da. Har ikke akkurat akuttberedskap her på øya hvor jeg bor...

Jeg hadde time på sykehuset for å snu barnet i magen torsdag 14. Dette fordi barnet lå i seteleie, som noen av dere kanskje har sett av tidligere innlegg. UL viste imidlertid at det ikke var mulig å snu barnet som følge av at lillegutt sitter i "yogastilling", og titter opp mot ansiktet til mammaen sin. Dermed blir nakkestillingen feil i forhold til setefødsel eller snuing, og disse to alternativene ble utelukket.

Dermed er jeg satt opp til KS onsdag 20. des.! Har ikke riktig gått opp for meg ennå at vi snart skal få treffe lillegutt. Har termin 30. des, men som førstegangsfødende hadde jeg regnet med å gå over til januar.

Både jeg og pappa'en gleder oss til det store som skal skje, og skal bruke helgen til å få de siste tingene på plass, og få levert ut julegavene til slekt og venner. Reiser inn på sykehuset mandag eller tirsdag.

Er usikker på om vi når hjem til julaften (avhengig av formen min, ammingen, samt at offentlige kommunikasjonsmidler i kyst-finnmark er sterkt redusert i julehelgen, og vi kan jo ikke akkurat svømme ut til øya der vi bor). Men uansett blir det kos. Regner med at vi uansett kommer til å sitte å glo forelsket på gutten det meste av tiden, uavhengig av hvor julen blir feiret!

Til dere på overtid; beklager at jeg sniker i køen! Overfører derfor gode tanker om snarlig fødsel, slik at dere når hjem til jul!

Store klemmer!!!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...