babyphat2 Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 og haaper inderlig at kvalmen snart gaar over............... er det ikke naa det skal bli litt bedre?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hei og velkommen hit:) Er vel godt å være ferdig med de 3 første mnd nå tenker jeg:) Kvalmen går over etterhvert som regel,men den varte lenge her også... Ble vel ikke kvitt den før jeg var 16 uker,men men,er verdt det:) Du får bare spørre om det er noe du lurer på
☆Pacific sunset☆ Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Velkommen! 2. tri pleier å være det beste trimestere - mitt var iallefall det forrige gang og følte meg bedre etter uke 13 nå også
Frk. Vable Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Velkommen!!! Jeg var heldigvis ikke så kvalm at jeg måtte spy, men kjente det godt likevel... Det er pyton å gå sånn, håper du blir kvitt kvalmen snart nå, da!!
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Velkommen hit! Her har kvalmen blitt betre, men kjem plutseleg og overmannar meg (gjerne midt på gata når eg anar fred og ingen fare, eller midt i ein samtale....) Men er mykje mykje betre, så eg håper du også føler deg betre snart!!
babyphat2 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2006 takk takk det var en hyggelig velkomst!! Ser fra til dager her inne med dere!! Kvalmen er LITT bedre...men det er saan som du sier at plutselig saa naar du minst venter det staar du der gronn og haaper du ikke spyr paa noe... heheh syns det er ganske "flaut" i seg selv aa bare spy offentlig jeg! Vi snakkes!
*Silkeblomst* Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Jeg kommer inn hit idag jeg også!! Er 12+1 idag Trodde aldri uke 12 skulle komme...... Syns tiden går så sakte, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå