Gå til innhold

Nå har jeg også en følelse av hva lykke kan være. Er en stund siden sist....

Anbefalte innlegg

Fikk vite at huset vårt står ferdig til overtakelse i morgen. Så da blir det flytting rett over helgen :)

Det er så deilig. Dette har vi jobbet hardt for.

Snart er det jul også. Gleder meg til juledagene nå!

Selv om tanken på at jeg egentlig skulle vært høygravid er sår! Det hadde vært virkelig lykke det!

Eller om vi hadde lykkes på en av våre tre forsøk nå i høst.

Det som skygger mest over gleden er meningene til søster`n og det at vi enten må tilbringe tid sammen med henne og familien i juledagene eller være hjemme hos oss selv alene.

For pia vår sin del satser vi på å bite tennene sammen.

Jeg ønsker dere alle sammen ei riktig god jul! Spesielt dere som jeg ikke snakker mer med i år.

Jeg vil også takke for året som snart er over.

Ikke for å utelukke noen, men dere som var med meg i vår -da vi gjekk gjennom vårt første forsøk, ble gravide, rakk akkurat å la det synke inn for så å miste ønsker jeg å takke spesielt!

Det er veldig godt å ha dere alle sammen!

Jeg setter virkelig stor pris på all responsen jeg fikk på innlegget mitt om søster`n. Ved å lese deres reaksjoner fikk jeg ut en del frustrasjon.

Bare så det er nevnt....: Å bryte kontakten er ikke ønskelig, men jeg orker ikke å ha mer en nødvendig med henne å gjøre i nærmeste fremtid. Å ta saken opp noe videre vil bare føre til større frustrasjon. I sitt forrige sv.skap evnet hun ikke å skjønne, og jeg tviler på at hun har forandret seg noe nå.

Det er noe som heter at "EQ er viktigere enn IQ" og det er nok så sant så sant.

EQ = samspill, evne til å vise empati, omsorg ol.

Når telenor en gang får summet seg til å finne adressen vår *knurr* og fått lagt inn telefon til oss er jeg sterkt tilbake på nett. Mest sannsynlig på god vei inn i forsøk nr 2.

2007 skal bli det store pluss året. Vi satser på at formeringen av storker har økt den siste tiden.

Nok en gang; GOD JUL ALLE SAMMEN!!

Kos dere så godt dere bare kan!

Fortsetter under...

Fikk helt tårer i øynene jeg.....

Ønsker deg lykke til i nytt hus,og med forsøk nr 2.....

RIKTIG GOD JUL TIL DEG Å DINE!!!

Måtte dere få en kjempe fin jul :-)

Og ja 2007 SKAL BLI VÅRT LYKKE ÅR!!!!!!!

GOD JUL-KLEM

Så flott at noe går din vei:) Kos deg med flytting og nytt hus!! Er nok bra for deg å få litt annet å tenke på.........

Er helt enig med deg at du ikke bør kutte ut søsteren din. Det tjener ingen på. Husk at det er uskyldige tantebarn i bildet også...... Men jeg syns du bør snakke minst mulig med henne om disse tingene(for din egen del). Det er tydelig at hun ikke evner å sette seg i din situasjon, så da risikerer du bare å bli opprørt. Vær forberedt på at det kan komme en kommentar eller to fra henne når dere er sammen, da blir du ikke så overrumplet om det skjer. Ja, det kommer til å gjøre vondt om det skjer, men da syns jeg du skal tenke på oss og all den støtten du får her inne. Her har mange opplevd lignende situasjoner som din, og du vil dermed ikke føle deg så alene. Tenk at det er hennes uvitenhet som kommer fram.....................hev deg over det, og ikke synk ned på hennes nivå. Det tjener du på i lengden:)

Ønsker deg en fin fin jul, og håper at 2007 er året da mirakler skjer -for oss alle:)

En stooor klem fa meg.......

Annonse

SÅ FLOTT!!!!

Gratulere så myyyyyyyyye og lykke til med flyttinga!! :)

Jeg vet av erfaring at det gjør bare godt å skjære kontakten med slike søstre ned til et minimum! (Så lenge vi kan omgås rimelig sivilisert i familiære sammenhenger så er jeg fornøyd - noe utover det er jeg ikke lenger interessert i! Er grenser for hva man skal finne seg i - selv av familie!!!)

Lykke til framover med huset, jula og søstra di!!!!!!

STOR JULEKLEM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...