idapia84 Skrevet 31. desember 2006 #26 Del Skrevet 31. desember 2006 litt arti...for vi fant det ut på lillejulaften..og da har man som regel litt andre ting å tenke på tok en test bare for å sikre at jeg kunne ta mine fester i jula..og den lyste ikke akkurat positiv..før..skal vi se..den 5 testen jeg tok, nesten på rad inkl. en på legevakta:) så tenkte jeg..hva gjør vi nå da???? har fortsatt ikke gått opp for oss.. men en veldig god nyhet:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7468480-hva-var-den-f%C3%B8rste-tanken-som-slo-deg-da-du-s%C3%A5-p%C3%A5-gravtesten/page/2/#findComment-7596245
woo-woo Skrevet 2. januar 2007 #27 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg må først begynne med hvorfor jeg tok testen Jeg ventet IKM samme dag som jeg tok testen. Derfor så var det ikke forsinket mens som gjorde at jeg tok testen. Jeg fikk bare ett innfall at jeg måtte kjøpe en test, hadde hatt så mange rare symptomer som luft i magen ( jeg som aldri pleier å ha det), ekstrem sløvhet og tørsthet, metall smak i munn Trodde egentlig jeg hadde fått diabetes og vurderte å bestille time hos legen, men tenkte jeg skulle nå teste meg for sikkerhetskyld Åsså kjøpte jeg test og den viste jo så definititvt gravid. Et sterkt blått kryss bare sekunder etter jeg hadde tatt den, og det var samme dag som forventet mens. Jeg tenkte jaja enten så har jeg masse HCG eller så har jeg vært gravid en stund. Åsså husker jeg ikke så mye jeg var ikke lei meg eller noe bare litt sjokka. Barnet var egentlig ønsket fordi om det ikke var planlagt akkuat nå Dumme meg som tok testen 3t før sambo kom hjem fra jobb. Ante ikke hva jeg skulle ta meg til.. var rastløs og hadde lyst å fortelle hele verden om den store nyheten Gikk på apoteket å kjøpte to tester til sånn for sikkerhetsskyld og de viste akkurat det samme =) Da sambo kom hjem fortalte jeg det og han begynte bare å stor smile =) Vi gleder oss masse til vår lille kommer i sommer . I februar får jeg vite hvor langt jeg er på veg ( UL) , men jeg antar at jeg er 11 uker kanskje 15 vet ikke.. hadde en litt rar mens i okt så vet ikke om det kanskje var sånn festeblødning. Vi får se =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7468480-hva-var-den-f%C3%B8rste-tanken-som-slo-deg-da-du-s%C3%A5-p%C3%A5-gravtesten/page/2/#findComment-7617645
lindaa87 Skrevet 3. januar 2007 #28 Del Skrevet 3. januar 2007 jahm...æ tok en test først,svaaaak var den ene streken,så tænkte at næææ æ kan ikje være gravid. så tok en ny om mårran to døgn ætte,å joda,no va det to klare streka,første reaksjon va vell heller "åfan,æ ska vell ikje bi nåkka mamma",men no sett æ hær 34uke på vei me en sjikkeli livli krabat i magen å e gla for at min kjære jor sånn at vi valgte å beholde den:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7468480-hva-var-den-f%C3%B8rste-tanken-som-slo-deg-da-du-s%C3%A5-p%C3%A5-gravtesten/page/2/#findComment-7633104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå