Morango 29.05.2007 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Kan vi ikke samle tråder/info om mama licious her. De forsvinner lenger og lenger bak på forum når nye tråder kommer. Kan ikke alle som vet på hvilke spesifike butikker dette merket er å få kjøpt skrive det her. Takk. Jeg håper det hjelper mange på jakt etter mammaklær(meg selv inkludert)! Trondheim Torg, Exit 2.etg Orkanger, Oti senteret
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 www.mamalicious.com (Her kan du søke på kor dei fører dette merket i Noreg!!) Desse butikkane er henta frå http://www.snartmamma.com/plassen/archive/index.php/t-237354.html West på Torgkvartalet på Stjørdal Bestkids på Storsenteret i Namsos Exit på solsiden Ein babyutstyrsbutikk i Larvik Louise Mammaklær, Gjøvik Svangerskapet, Oslo (men veit ikkje om dei har noko inne no, ingenting på heimesida i alle fall)
Pirkeanonym Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Lagde ett lite system jeg:o) Trondheim Torg, Exit 2.etg Orkanger, Oti senteret West på Torgkvartalet på Stjørdal Bestkids på Storsenteret i Namsos Exit på solsiden Ein babyutstyrsbutikk i Larvik Louise Mammaklær, Gjøvik Svangerskapet, Oslo mammashop (Jon Smørsgate) Bergen Stavanger: Mamasita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå