Gå til innhold

Mange som skal kjenne på magen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det e rart ditta... Men det e stort sett damene som gjør det... Det e sikkert eggstokkanne deira som vibrera, so dei kan sikkert ikkje til det... hehe... Ej e stolt av magen min, og opperksomheta ej får i forhold til den er heilt ok... Men d he ikkje vore noke særlig fremmede da, stort sett godt kjente... =o)

Juleklem

Helt enig. Alle gjør det uten å spørre og jeg synes det er fryktelig ubehagelig. Det er fremdeles min mage, he he...Men det tror jeg ikke de tenker på. Klapp tilbake så kanskje de gir seg når de skjønner hvor teit det er... he he

bare tre som har kjent på magen

mannen min

bestekameraten til mannen min

og en i vennegjengen.

Hadde en fremmed tatt/eller prøvd å tatt meg på magen så hadde jeg nok blitt hissig. Er ikke så veldig gla i at folk jeg ikke kjenner kommer tett innpå. OK med kø og slike steder man ikke kan unngå å bli stående oppå hverandre.

Kan virkelig ikke fordra om noen kommer fornærme ellers.

Annonse

Nei, det har jeg ikke opplevd.

Men tror dere ikke det blir på samme måte som at de skal stryke på babyen når den er født? Det er vel ikke deres mage de egentlig vil ta på, men stryke over babyen som ligger der inne...?

Jeg har opplevd det flere ganger på jobb jeg... Jobber som hovmester/restaurantsjef, og er mye i prat med all slags folk, kjente som ukjente. Idag var det faktisk en som la hodet sitt på magen min, en mann jeg aldri har sett før... Han var sammen med en dame som jeg har hatt som gjest flere ganger, veldig hyggelig, og interessert i meg og den lille. Hyggelig det for all del, men hva skal man gjøre?? Denne ene mannen mente nok bare godt, og tenkte seg sikkert ikke om. (de hadde jo drukket litt også...) så det ble jo til at jeg bare smilte og pratet vidre med dem (service er jo en del av jobben min, og man må jo innimellom "svelge noen kameler" for å si det mildt!!!) Men jeg må innrømme at det skal bli godt med pause fra jobb nå! Hadde siste arbeidsdag idag pga. bekkenløsning, nå er jeg 100% sykelmeldt.

Kan bare forestille meg hvordan utviklingen hadde blitt jo større magen blir... Nå er jeg enda bare i uke 25, og har ikke så stor mage... Det er ikke like tydelig på meg som på endel andre gravide pga. at jeg har litt ekstra i utgangspunktet!

Haha, jeg må le litt for meg selv... Kom faktisk til å tenke på at en bekjent av meg fortalte at hun ble så sint på meg da hun gikk gravid for flere år tilbake fordi jeg var selv en av disse damene som bare gikk rett bort til henne og skulle kjenne på magen hennes helt uoppfordret... Så jeg kan forstå at for folk som ikke har gått gravide selv, eller har tenkt over denne problemstillingen i det hele tatt så er det en "naturlig" ting å gjøre.

Det plager ikke meg viss venner og familie gjør dette, men en plass går min grense også... Så på jobb idag kjente jeg at den var nådd! ;) Det er nok mange av oss som må telle til ti et par ganger i løpet av svangerskapet pga dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...