Gå til innhold

Fikk denne mld a barnefaren idag!! Idiot sier nå jeg!!!!

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

"Jeg står opp hver dag og må finne en ny grunn for å ike hoppe på havet.. som regel er det foreldrene mine. Jeg snakker ikke med noen bortsett fra dem, og drikker stort sett hver dag. Har meldt meg av alle eksamner, og er stort sett aldri på skolen.. Jeg klarer ikke og kommer aldri til å klare å leve med det som har skjedd! Skulle gitt alt for å være i dine sko. Du får pengene i midten av januar, hadde satt pris på om du ikke svarte på denne meldinga."

HERREGUD!!!! Va han som dro, jeg har gitt ham 10000000 muligheter til å ombestemme seg.. han spør aldri hvordan jeg eller barnet har det, er alltid bare viktig å fortelle hvor ille han har det. Han sku gjerne vært i mine sko ja.. haha! Sitte her 21 år gammel med ansvaret alene for et barn vi egentlig va to om..! Stakkars gutt.. hva er det han er ute etter?

At jeg skal syntes synd på ham?

Er jeg urimelig? Er det synd på ham?

Fortsetter under...

I mitt tilfelle var det jeg som gikk, fant ut at det var et forhold jeg ikke ønsket å være i. Han løy om hvem han var og hva han gjorde. Et par uker etter at jeg gjorde det slutt oppdaget jeg at jeg var gravid, i flere uker forsøkte jeg og få fatt i ham for å fortelle hva som var skjedd. Til jeg plutselig en dag får en telefon fra en advokat mens jeg er på jobb: Han var havnet i fengsel!

Jeg stod kvalm på toalettet og støttet meg til vasken, forsøkte og puste å samle krefter til å gå ut igjen i butikken jeg jobbet i og si; Hei, kan jeg hjelpe deg med noe? (Stoort smil!)

Det var tøft på toppen av bekymringer for fremtiden og økonomien, han er snill og sier at han vil hjelpe...men den største hjelpen han kan gi nå er å holde seg på avstand.

Jeg slites mellom skam over hvem han er og glede over den lille som sparker i magen min. Å beholde barnet er det letteste valget jeg har tatt uansett situasjon.

Det va jeg å som gikk fra ham som kjæreste, og tro meg det va grunner til det. Men han va med på det videre etter det.. ble slutt mellom oss da jeg va tre mndr på vei og han stakk da jeg va fem mndr på vei.. fordi han ikke lenger kunne manipulere meg.

Men at han stakk fra ungen sin er jo hans problem.. jeg skal vel ikke vite hvor jævlig han har det. Jeg sender ikke meldinger til ham om hvor fælt jeg har det.. nei.. i`m better off!

Ta vare på deg selv og babyen du! En slik mld viser egentlig bare at han ikke er i stand til å tenke på andre enn seg selv, og at han bevisst prøver å manipulere deg. Bare drit i ham nå, så kan du heller ta kantakt senere, eller vente til han tar kontakt.

Og hva skulle han gjort om han var i dine sko? Tatt abort i 5.mnd?

Annonse

Kjæresten min stakk også av da jeg fortalte at jeg ville beholde. Før jeg hadde tatt et valg, snakket ham om hvor utrolig glad han var i meg og at han kunne tenke seg å gifte seg med meg. Men etter valget mitt ble han utrolig kald og begynte å klage over at jeg hadde ødelagt livet hans. Har fått mange stygge meldinger, og han har også skrevet at jeg ikke må plage ham mer, men hey, det er ikke jeg som har sendt meldinger eller ringt, det er ham! Kallte meg en bedrager og at jeg har brukt kjærligheten bare for å få et barn! Nå har jeg fått det som jeg ville! Liksom!

Mulig han er deprimert. Men at det ene og alene skyldes at han skal bli far, det ville jeg ikke trodd på.

Når han først skulle skrive en grunn til ikke å hoppe i havet, så burde han heller skrevet at han snart har en sønn.. Det er tross alt det viktigste. Det virker som han bare evner å tenke på seg selv akkurat nå.

Om han er deprimert, så er det hans ansvar å oppsøke hjelp. Det virker som han ikke har innsikt til å se at depresjonen skyldes annet enn bruddet med deg. Dermed vil han straffe deg ved å prøve å gi deg dårlig samvittighet.

I tillegg til å plage deg, så ødelegger han for seg selv ved å sende slike meldinger. Kanskje han føler seg bedre med det samme. Han prøver å legge noen av de negative følelsene over på deg. Men i det lange løp taper han på det. Du er ikke så naiv at du lar deg lure. Å true til seg kjærlighet er ikke den rette måten å gjøre det på. Å skrive så mye dritt synes jeg er patetisk. Jeg ville også blitt mer sint enn å føle sympati med ham.

Sitte i dine sko, ja. Så deprimert som han sier han er, så bør han være glad han ikke er gravid og kanskje blir helt alene med ansvaret for et barn!

Det virker som han skal gi deg dårlig samvittighet for at dere ikke er sammen lengre. Det er ren manipulasjon fra han sin side. Det han venter er nok at du kaster deg over telefonen og synes så synd på han. Så passer det vel han også at du tar på deg all skylda for problemene dere har hatt.

Hvis du sjekker informasjonen han har gitt deg så stemmer de nok ikke. men hvis han velger å ødelegge livet sitt så snu ryggen til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...