fikk jente 6. mai:) Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Er det noen som vet hvor det er jeg har sett at de selger strømpebukser tel babyer med anti skli på knærne???
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 tror de lærer bedre å krype av seg selv hvorfor vil du ha det?
Flyme Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Herregud, anonym! Alle vet da at cvanlige strømpebukser/sparkebukser er glatte! Har du fex Tarkett på gulvet er det svinglatt!!!!! Kan tenke meg at det omentrent er umulig å krype på! Strømpebukser med antiskli er jo like normalt som sokker med antiskli! -gotti: Jeg har kjøpt på barnebutikken her i byen. Har lett en stund, og funnet ut at ingen kjedebutikker har det.
muslingen Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 sjekk www.bittelillevennen.com til venstre ligger det en link som heter kryp strømpebukser eller noe:) veldig søte:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 vi har faktisk tarkett på gulvet vi tror allikavel at barnet lærer bedre å krype uten skli sikring på knærene. her i huset har småttissene vært uten strømpebukse på når de lærer å krype eller de klarer å krype med vanlig strømpebukse. dessuten skrives vanlig uten c forran.
muslingen Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 utrolig bra gjort å klage på andres skrivefeil når ditt eget innlegg er fullt av skrivefeil. du er en luring anonym! forran skrives foran skli sikring skrives sklisikring! orddeling er ikke din sterke side tydeligvis. allikavel... trenger vel ikke si mer der... sjekk ut www.ordbok.no lurt å lære seg å skrive riktig selv, FØR du klager på andre.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 hihi jeg måtte bare kommentere c en forran selv er jeg ikke feilfri men måtte bare skrive at jeg tror at barne lærer å krype uten skli sikring på knærene , trengte ikke få noe herregud anonym tilbake er ikke sur på noen men dette er moro
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Har aldri tenkt på at dette finnes en gang.... Men sikkert supert for barn som er kommet seg opp på knærne men ikke tør å gå videre.... Men barnet mitt fikk det fint uten:D Lykke til!
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Begge mine gutter lærte nå å krype uten problem selv om jeg aldri hadde hørt om strømpebukser med antiskli på knærne engang...
hønå Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 PÅ SPARKJØP FÅR DU KJØPT SÅNNE STRØMPEBUKSER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå