Gå til innhold

Størrelse ved ca 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store er eller var deres baby da den var rundt 4 mnd?

Skrevet

Var på kontroll i dag - 4mnd og 3 dager. Hun veide 7310g og var 65,5cm lang.. ( 3535g / 51cm ved fødsel )

Fikk vaksine idag også.. stakkar.. likte ikke helt hs da hun satte stikkene... Litt feber i kveld, men like blid og fornøyd:-)

Skrevet

mathilde e bortimot 5.7 kg, å 58 cm lang ;)

så no pakke vi bort str 56 å går over tell 62 ;)

Skrevet

Vår gutt var 4090 da han ble født, så var relativt stor gutt. Han var 52 cm. Nå er han 4 mnd. 68 cm, ca 7,5 kilo. Men han er lang i ryggen. så han bruker str 68/74 i klær. Men alle babyer er forskjellige. Han er nøyaktig like stor som venninnen min sin baby på snart 9 mnd......det jevner seg ut etterhvert. vokser jo i rykk og napp. ;)

Skrevet

62? Det er en stund siden her,,,

Har gått over på 74 allerede.. masse klær i str 68 er allerede for lite..

Håper hun holder seg der en stund.. :-)

Skrevet

oi, men mathilde va lita da ho ble født.. bare 2595g å 45 cm.. så brukte str 44 på ho til ho va 3-4 uker, har 2 bodyer i str 50 eg nettopp pakka bort, å idag pakka eg bort mesteparten av str 56.. ikkje pent når det blir kondomdrakt heller :P

Noe 62 e litt stort enda.. men bedre det enn for smått...

Skrevet

Min gutt var på kontroll for noen dager siden og da var han 8 kg, og 65 cm. En stor gutt som er veldig glad i mat :-)

Skrevet

Et kilo er mye i den alderen ja.. Jeg brukte 56 lenge på henne, men så plutselig spratt hun opp til 68 nesten over natten føltes det..

Jaja det er no som en over her sier, de vokser i rykk og napp, og alle er forskjellige - men kjekt å sammenligne likevel syne jeg:-)

Skrevet

Her er alle så store.. Her var hun 6,5kg på 4 mnd kontroll.. Hun var over 4 når hun ble født. Har hun lagt på seg lite eller? HS sier alt er flott! Nå begynte jeg litt å lure..

Skrevet

min veide 4160 ved fødsel og veien snart 7 og hun er nå 15 uker... Høres helt normalt ut det og bruker str 68-74 avhengig av plagget og butikken det er kjøpt på. Har inntrykk at H&M har litt mindre str enn feks Lindex.. Eller er det bare meg?

Skrevet

Hei, jenta mi er også 6,5 kg og ho var 4280 då ho var født. Er 4 mnd no. Eg syns ho hadde lagt litt lite på seg sammenligna med andre, men ho følger kurva si veldig fint så der var ingenting å bekymre seg for. -Og ho er veldig blid heile dagen, noko ho nok ikkje hadde vore om ho ikkje var mett......

Skrevet

Min gutt var 61 cm lang og veide 6660 g

Skrevet

hehe..min var 8690 gr og 68 cm lang!! en stor deeeeilig gutt som er veeldig glad i mammas fløte =)

syns det er deilig og slippe og tenke på om han får i seg for lite mat. han spiser kjempe godt, legger godt på seg og er en kjeeempe fornøyd gutt!!

deilig!!

kos dere med babyene deres... tenk, 4 mnd allerede!! tiden flyr! =)

Skrevet

hei hei!

min "lille" er akkurat 4 mnd og er 67,5 cm og 6780 g. han var 52 cm og 4180 da han ble født. Har begynt med grøt nå i tillegg for han begynte å spise mer og mer og mer. han smatter det i seg og har allerede lagt på seg mer tror jeg! blid og fornøyd :) Tror vekta er så forskjellig på de små når de er så unge at man skal ikke sammenligne. det kommer jo veldig an på lengde, fødselsvekt ol. så lenge de er fornøyde er det ikke noe å bekymre seg over :) ja, tenk, 4 måneder allerede.. puh! man må bare nyte...

Skrevet

hehe.. ja det er så sant så sant. man må bare nyte tiden så godt vi kan =)

det er sant som du sier, vi kan ikke gå rundt og sammenligne babyene våre. det blir jo ofte det vi gjør hehe.. sånn er det vel med oss kvinnfolk =)

så lenge babyene har det bra så er det det som teller =)

ååååå, det er så koselig med babyer i hus...nusselige små deilige babyene våre!!! tenk hvor heldige vi er da.. =) *smile*

Skrevet

Han var 8,2 kg, og 62.5 lang. En skikkelig go´klump! :)

Skrevet

Lukas var på 3 mnd kontroll 6930 og 63

Skrevet

Gutten min var 3085 gram ved fødsel og 48 cm lang. Ved 4-mnd-kontrollen var han 8080 gram og 64 cm :) Så han legger på seg bra. La på seg en og en halv kg siden kontrollen forrige mnd! Plutselig vokser de mye ja. Spennende å se hva som skjer fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...