Gå til innhold

Bevegelse? (Samme som skravlesiden)

Teltpluggen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er nå i uke 12+6 og igår kveld følte jeg det rareste noensinne. Det var som om noen strøk meg på magen.. Ikke sånn vanlig.. Men INNI magen. Dette er mitt første svangerskap og har hatt litt blødninger en dag (ringte legen og hun sa det ikke var noe å bekymre seg for). Nå lurer jeg vel egentlig bare på hva dette kan værE? Noen som har kjent det slik før? Går vel ikke ann å kjenne bevegelse SÅ tidlig? Ikke med første i alle fall? Usikker til tusen jeg nå. Samboeren min sier at det kan umulig ha vært noe.. Altså bare noe jeg innbilte meg.. Men han har da aldri vært gravid og kommer aldri til å være det heller så da tenkte jeg jeg skulle spørre dere damer:) Noen tips?

Fortsetter under...

Hei. Førstegangsmamma her også. har også kjent noen der inne. for meg så var det som luftbobler som sprakk. dette var en uke siden i går. men kjente faktisk noe i går også. å det var som om noen strøyk meg meg på magen men bare inni . Så selv om vi ikke vet hva vi skal kjenne etter så er det jo ikke umulig å kjenne liv mener jeg da. jeg vet jo om detter er bare vanlig luft eller når det er noe jeg ikke har kjent før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...