FrJenny Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hei Er på vill jakt etter vogn. Skal ikke ha før i mai en gang, men må ha alt under kontroll. Den eneste vognen som jeg foreløpig har sett med alle de spesifikasjonene jeg ønsket, er altså joggster twist. Den har tre hjul, fremste hjulet kan snurres 360', håndbrems, lufthjul, og stor bag. Jeg synes likevel den var litt lirkete i håndtaket/styret. Noen som har noen erfaringer med denne vognen?? Gjerne kontra andre vogner???
-sga- Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hei! Jeg er storfornøyd med Joggster Twist, men som du påpeker er det litt "knirk" i håntaket. Det er det på alle håndat med ledd. Jeg kjenner flere som har quinnyvogn, og de fleste der mener min vogn er bedre på håndtaket enn deres vogn. Vognene som ikke har leddet håndtak vil være mere stabilt, men da kan du jo heller ikke stille høyden på håntaket. Hos oss er det vesentlig da mannen min er 25 cm høyere enn meg. Kan også anbefale deg å kjøpe vognen på www.babyjungle.nl Det er myyyye billigere enn å kjøpe vognen i Norge.
Blue Lady Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Anbefaler den på det strekeste! Som hun over sier så er alle leddede håndtak litt slark og knirk i, men TFKen er ikke så ille som Quinny Comforten, og f.eks brio kombi vognene sine håndtak. Har ikke bagen så den vet jeg ikke, men sprtsvogna er vi veldig fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå