Gå til innhold

Hvor får man kjøpt sånn teppe som varsler om barnet slutter å puste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det noen her som har erfaring med sånne???? Sliter så fryktelig med angst for å oppleve krybbedød....

Skrevet

Ikke bruk penger på det! Når den piper er det allerede for sent. Prøv heller og jobb med frykten din. Husk at krybbedød skjer svært sjelden. Og så lenge du gjør som "boka" sier, er det ingen ting å gjøre.

Vet at det er lett å si, men prøv å ikke bekymre deg så mye. Babytiden går så altfor fort, - NYT DEN!!! :-D

Skrevet

For noe tull. Det er ikke for sent når den piper. Du får et pip etter 15 sek, og etter ytterligere 5 sek (altså totalt 20 sek) går alarmen. Har slik selv. Jeg ble overbevist da den reddet livet på sønnen til venninna mi. Hun voktnet av alarmen (det var andre ungen hun brukte den på, og den hadde aldri gått av før) og styrtet bort til babysenga. Hun tok opp gutten sin som da var helt blå i ansiktet. Så snart hun endret stillingen hans og tok han opp så hev han etter pusten og kom seg sakte men sikkert. Han pustet febrilsk i et minutt, før han ble rolig og begyndte å gråte. Alt gikk helt fint, men hadde ikke alarmen vekket moren så hadde han vært død i dag.

Jeg har kjøpt en slik, men kjøpte den i USA.

Denne vet jeg er god (er den som både hun og jeg har):

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2267258&cp=2255984.2256208.2256218&parentPage=family

Jeg sier ikke at alle skal styrte å kjøpe slik, men hvis man er engstelig så syns jeg det er en vel unt trygghet.

Skrevet

Har hørt om andre som har opplevd det samme som anonym over her skriver. Kjøpte min på www.lillelulle.no

Skrevet

Hei!

Kjøpte min på www.lillelulle.no tror jeg betalte ca 1750 og er kjempefornøyd! Jeg bekymret meg også veldig mye, fordi min gutt vil bare sove på magen. Etter at babysensen kom i hus ble jeg betraktelig roligere og fikk bedre nattesøvn. Om den hjelper eller ikke vet jeg ikke, men den gir meg trygghet. Jeg hadde ikke ork til å "jobbe" med bekymingen min så det var absolutt verdt pengene!:-)

Skrevet

dust som sier at det ikke er noe vits i....min alarm piper etter 20 sekunder. Om du har litt kunnskap om menneskekroppen burde du vite at om man har de rette kunnskapende r det fullt mulig å redde et barn som ikke har pustet i 20 sekunder.

Uansett...babysense har forandret livet mitt. Jeg kunne ikke sove, var alltid bekymret for at babyen sluttet å puste etc... nå slapper jeg av, sover godt om natten. Jeg tror egentlig ikke at barnet mitt vil dø i krybbedød..men tanken på at "det er en sjanse" skremte meg og holdt meg våken. Jeg er redd for frykten..kaldsvetten jeg har når jeg våkner og det er stille. Babysense har gitt meg en trygghet. Folk bruker penger på mye rart...jeg brukte litt ekstra penger på denne alarmen og det er noen av de mest velbrukte pengene jeg har brukt i mitt liv.

www.babysense.com

Skrevet

Signerer på denne gitt!

Skrevet

Jeg betalte ca 1500 for min, og det inkluderer babycall med en base og to lytteenheter. I tillegg kan alle de tre delene brukes på batteri. Det er utrolig praktisk, fordi vi kan ta de med når vi drar på besøk f eks. Legger den ene i vogna i nærheten av babyen, og tar den andre med inn. Dermed kan gullet få sove på trappa så lenge han vil, og vi kan slappe av med viten om at vi får beskjed når han voktner. Vi slipper å ha døra på gløtt eller løpe ut og sjekke hele tiden. Kjempepraktisk. Veldig mange babycall-apparater kan ikke tas med siden basen er stasjonær og må stå fast på strøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...