Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Husker fra forrige gang, da fløy jeg på do flere ganger i timen i begynnelsen! Nå derimot kan det hende jeg er på do 3 ganger iløpet av en dag, og har ingen problemer med å holde meg mens jeg er på jobb (8timer) Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg også! Men jeg tenker som så jeg, at jeg kan ikke få alle svangerskapssymyomene! Heldigvis!! :-) Synes jeg har nok med kvalmen, og murringene, om jeg ikke skal begynne å fly på do hele tiden også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MathildeC Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg heller har overhodet ikke det symptomet. Men jeg har aldri vært så flink til å drikke mye vann heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Hos meg kom tissinga først i uke 15, må på do ca 3 ganger i timen (spes. på kvelden) og ca 5 ganger pr. natt. Så det er ikke for sent for dere å få dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå