Gå til innhold

alle ikm 50 jentene og de som er 30+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha mange med meg over på 1 trimester,har ikke vært her inne så lenge (oppdaget siden sent), men føler at jeg kjenner dere. Kjenner jo ingen på 1 trimester. Kom igjen da!!!!!!!!!!!!!!!!!! sender masse babystøv til dere alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hold meg orientert da. Skal prøve å følge med selv også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i wish... men jeg er jo 30+ - så jeg håper jeg ikke må vente veldig lenge :) HOLD AV EN PLASS TIL MEG.

Klem

Skrevet

Håper jeg blir med over:) På dag 35 i syklusen, men skal ikke teste før neste torsdag (dersom det blir nødvendlig). Ikke noe tegn til tr, men, hun er jo flink til å overraske.

Ha en flott fredag:)

Skrevet

Så hyggelig :) Jeg har ikke vært her så lenge jeg heller, men har lagt merke til deg og håper virkelig å slå følge med deg til 1. trim.

Kanskje kommer jeg allerede neste uke?? Har ikm 19-21 desember en gang, og har hatt ømme pupper og vondt i korsryggen noen dager allerede. MEN har egentlig dårlige odds denne måneden pga lite sengeaktivitet i EL-perioden, så i så fall har vi hatt sjitflaks! Krysser fingrer og tær!!

Gratulerer igjen! Hvordan føles det??

Skrevet

Så hyggelig. Håper jeg kan komme etter til deg. Har ikm på lørdag eller søndag. Men venter og ser om tanta komrt. Når hadde du IKM?

Skrevet

Jeg er 32 år og skal jammen tasse inn på 1.trimester NU!! ;o)

Hadde ikm i dag og tok en test i dag tidlig, mest for at jeg skal på julefest på jobben i dag og vil unngå å drikke hvis jeg skulle være så heldig å ha fått en spire. Men jammen kom det kjapt opp en blått kryss!

Skrevet

når jeg hadde ikm,tror det var på tirsdag eller onsdag,syklusen min har variert fra 29 til 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...