Gå til innhold

å begynne med grøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan venne dem til det. Hvor mye gir man i begynnelsen, i hvilket tempo skal man øke? Når på døgnet Datteren min er 4 1/2 mnd... Takker for svar!!

Skrevet

begynn med en skje tynn grøt.. også øker du litt hver kveld.... se på hennes reaksjon og.. hos oss var vi oppe i full porsjon etter en uke... for hun ble illsint når hun ikke fikk mer.

Lurt å begynne på dagen... for da ser du evt. reaksjoner og tulla slipper en urolig natt hvis hun får vondt i magen..

Skrevet

Øker man først tykkelsen, eller først mengden? Har gitt en tynn utblandet teskje med maisgrøt i 4 dager-er vel på tide å øke... Når kan man prøve seg på kveld? Litt ekkelt dette her:)

Skrevet

Sitter ikke med noe fasitsvar jeg asså.. men hos oss økte jeg tykkelsen og mengden paralellt.

Vil tro at man kan gi på kveld når man har vent magen deres til grøt og ikke ser noen reaksjon... mener å huske at vi gav på kvelden etter 2 uker..

Skrevet

Jeg begynte å gi grøt da gutten var 4 mnd. Gikk for fort opp i tykk grøt, relativt stort kveldsmåltid, fordi han ville ha mer og mer. Endte med forstoppelse og høy feber. Skulle ha vært mer forsiktig og gått saktere frem.....tror det er greit å ha grøten så tynn som mulig de første dagene, for vår guttt gikk en uke uten avføring.veldig vondt for de!!Har gått over til mais grøt nå. håper det går bedre!!! er det noen som har tips forresten,om hvilken grøt manbør begynne med? Ikke lett dette her,man vil jo gjøre det rette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...