Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hadde vi bare hatt den ungen, hadde jeg droppet gave, men vi har en 3,5 åring og han bør erfare at lillebror får noe til jul også. Problemet er at det ser ut til at vi har alt vi trenger til tassen, leker klær og utstyr. Kanskje jeg skal kjøpe noen gulpekluter??? Fertila
Beama Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Litt større klær som han kan vokse inn i kanskje? vi kjøper en liten cd spiller til snuppa som er 10,5 mnd på julaften.. slik at vi kan spille barnemusikk på rommet hennes og ikke bare i stuen...
energica Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg prøver å spare penger til mine, får sjelden gjort det ellers i året.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg handlet en gave til en jente på 12 mnd, blir jo samme ulla ca det. Jeg kjøpte en sånn spillegreie, med bondegårdsdyr på, så når man trykker på de lager de lyder som mø, bø osv. Jenta ELSKER denne, kostet bare 149,- er jo ikke så verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå