Tredje barn på vei Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Har IKM om en uke. De siste dagene har jeg lagt meg kl 8 på kvelden da jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å atå oppreist engang. Og i dag på jobb har jeg vært trøtt hele dagen og måtte gå hjem tidligere. Og ble kjempe kvalm og svimmel, holdt på å besvime flere ganger. Kan dette være et graviditets symptom? Eller har noen vært borti lignende?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Det kan være et graviditetssymptom ja!!=) Masse lykke til!! Krysser fingrene for deg XXXXXXXX
Tredje barn på vei Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Takk så masse. Ønsker meg så veeeldig en spire i julegave
tasseline Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Heia! Det som for meg har vært veldig frustrerende er at ofte er graviditets symtomene og mens symtonene de samme. Derfor har det vært så vanskelig å vite hva som er i gjære. Jeg har to barn, og ingen av gangene var jeg sikker, men når jeg tenker meg om var vel trøttheten det som skilte seg ut. Var sinnsykt trøtt tidlig i svangerskapet! Så hold motet oppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå