Gå til innhold

Puppeklemming og slikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallå!

Fleire med ikm i desse dagar som driv og klemmer? :) Har ikkje noko tru på klaff, men det er rart med det likevel. Har i grunnen styra mest med flytting og jobbing (i den rekkjefølgja) i det siste, og treng verkeleg juleferie. Sukk. Kanskje på tide å gje opp heile greia - dette tar til å bli latterleg. Men snart (?) er det vår og MC-sesong igjen. Eg trøstar meg med det. Denne grønne vinteren her sørpå er ikkje min favoritt, sjøl om det er bra med tanke på straumkostnadene.

Det er visst litt stille om dagen, men vi kjem sterkare tilbake etter jul... Ikkje sant, Martine? Har du gått i dvale? Og eg trur Vilsågjerne og Nungo berre et kakedeig (he-he). Sjøl er eg skikkeleg tårnfrid og drit i alle juleførebuingar. Mor mi ordnar opp! :) Huset flyt av pappesker og anna rot etter flyttinga, og det er framleis ingen gardiner. Men eg har funne fram smånissane, da!

Ha ei fortreffeleg helg, alle tøffe jenter!

Klem frå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vell ikke gått i dvale nei. Her står el for døren og formen er på topp. Jeg er inne i 16.pp nå og kjenner at det er utrolig irriterende å ikke få det til. Sta som vi er har vi ikke tenkt å gi oss enda. Jeg er nok inne her å skriver like ivrig som før, men jeg leser hver eneste dag. Jeg ble så glad da nicco endelig har fått det til. Det gir jo håp for oss som sliter.

De pp-ene jeg gikk og klemte på puppene ble de jo vonde av all klemmingen. Husker jeg sprang opp og ned trapper så puppene ristet for liksom å kjenne orntlig etter.... helt skrull egentlig...Nå følger jeg bare med på tempen jeg. Alle de andre lure-symptomene skjønner jeg ikke noe av likevell. Nå blir det snart julebakst her i huset.. kanskje blir det "bolle i ovnen" også... he he det er jo lov å håpe :-)

Ha en god helg du også Beth.

Skrevet

Lite klemming her i gården også. Tempen har gått opp og jeg håper nå EL er over og vi kan klappe oss selv på skuldra og gratulere hverandre med enestående innsats. Denne mnd. er jeg redd det har blitt for mye kos jeg, men herregud så usannsynlig fantastisk deilig...he he

For ofte er vel ikke så bra for kvaliteten har jeg hørt, men det får ikke hjelpe. Juleforberedelser blir det ikke så mye av heller, litt baking og julegavehandel er det eneste... det blir vel bra til slutt tenker jeg.

God helg til deg også!

Skrevet

Ja, ikkje sant det var hyggeleg med nicco? Eg tenkte på deg da eg såg det - du Martine har vel eigentleg forlengst fortent klaff. Eg kryssar fingre for at du får til "julebaksten" (he-he). Men det er vel ikkje stort anna enn å ta det som det kjem. Sjøl veit eg ikkje heilt når eller om eg hadde EL - fekk aldri somla meg til å kjøpe nye testar midt i flyttesjauen. Kanskje på nyåret...

Men nå er eg TRØTT! Så ønskjer vi alle tanter god tur til Ulan Bator. Måtte dei få eit langt og jævlig opphald :)

Skrevet

Hei på deg Beth....

Vel jeg er absolutt i live,og har ikke merka noe til julestresset....

Er på ferie og tar alt med knusende ro....:)

Var borte fra hverandre jeg og mannen under el,så desember er en fri måned hos oss...Med mindre el kom før tiden og noen ventende soldater gjorde jobben...haha...

Håper alt går bra med dere alle i førjulsstriden,gleder meg over niccos gladmelding,og sørger med Dolly...

God klem fra

Skrevet

Hei Beth!

Jeg har ikm julaften og kjenner etter alle symptomer... mitt "sterkeste kort" denne måneden er at jeg har begynt å bli sort på huden der hvor gullringer og armbånd sitter. Slik var det forrige gang jeg var gravid... men egentlig regner jeg med å gå over i nok en pp, så fallet blir litt høyere når forhåpningene nå er skrudd litt høyere opp...

Ang puppeklemming; jeg hadde kun ømme pupper når jeg ventet førstemann! Graviditet nr. 2 og 3 gav ingen ømme pupper. De vokste endel, men det var seinere i svangerskapet. Det kan jo kanskje ha sammenheng med at jeg ammet i beg. av de to siste graviditetene?

Lykke til med symptomjakten og en jul uten tante rød på besøk!

Klem fra

Skrevet

Hei Beth!

Må vel innrømme at det har blitt litt klemming i det siste ja. Ikm om to dager...... Men blir alltid litt øm i puppene før mensen kommer, så det er vel ikke mer enn vanlig....

Hvis vi får klaff denne perioden er vi heldige! Her har vi vært bortreist om hverandre, men passet på å få en dag sammen under el. Men da skal vi som sagt ha truffet bra hvis det blir noen spire av det :-(

Ellers så er jeg heller ikke blitt truffet hardt av "juleforberedelse-epidemien". Men det blir vel noen skippertak de neste dagene!

Heldig du er som har en mor som ordner opp!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...