milva76 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Endelig har jeg fått satt opp vogna mi. Slet med å få kalesjen stram, men fant ut at jeg hadde byttet om på hvilken side kalesjefestene skulle sitte. Da det ble i orden, ble kalesjen super med en gang. Nå lurer jeg på hvor strikkene på "topplokket" skal festes. De er rett under bøylehåndtaket. Jeg finner ingen gode steder å feste dem. Noen som vet???
Cerebro Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Dytter denne, for det lurer nemlig jeg også på! Trodde jeg hadde festet noe feil først... Forresten; vet du om fleecen tåler noe særlig med vann? Eller må man på med regntrekket så fort det er noen dråper i luften?
Nuffa Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Tror det skal være noen "dutter" på klipsen på kalesjen. Altså den klipsen du fester til vognrammen. Er en stund siden jeg har brukt bagen... Helt teit forklaring, eller...? Fleecen er vannavstøtende, så den tåler duskregn.
milva76 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2006 Hm, de på kalesjen går feil vei i forhold til strikkene. Husker du om de hadde noen funksjon? Trekket holder seg jo fint på plass så lenge glidelåsen er igjen. Er det for at trekket skal blir værende "i posisjon" dersom man trekker opp glidelåsen?
Cerebro Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Knottene går "feil vei" på min også, så da er vel oddsen for at vi har satt den sammen riktig, større;-) Godt å høre at den tåler litt vann!
carmencita Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Har du fått begynt å bruke vognen? Jeg lurer veldig på å kjøpe denne - og kunne tenkt meg å høre hva du synes om den...?
milva76 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2006 Foreløpig går jeg kun rundt med den på stuegulvet, så jeg kan ikke si jeg har erfaring med den. Er overbevist om at den er vogna for oss. Les f. eks. meninger fra folk som bruker den i disse linkene: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=482552 http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=344662 http://barneutstyr.wikispaces.com/Bugaboo+Cameleon
carmencita Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Det var nyttige linker - takk skal du ha :-) Hvilken farge valgte du da? Vet du kanskje hvilket kjønn du skal "putte oppi" vogna i april...?
milva76 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har den som er grå/grå (eller sort/sort om du vil). Skal kjøpe rødt fleecetrekk nå. Vi venter en jente. Jeg liker den røde fargen så godt. Kanskje det blir rosa etterhvert, men sysn det grønne og det oransje er skikkelig stilig også!
carmencita Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Det er noe sånn jeg har tenkt også - siden vi også venter en jente :-) Kan jeg spør hvor mye du betalte? Ser at Lille Luna-butikken i Sarpsborg selger de for 6999,- Det er i alle fall billigere enn butikkene her hos meg kan tilby...
milva76 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjøpte den fra Nederland (www.bebiezaak.nl) for over et år siden. Da betalte jeg ca 5600 for vogna. Kjøpte det som var av ekstrautstyr bortsett fra transsportbagen (angrer på det). Etter et åar måneder kom momsen som var på 1800. Prisen hos Lille Luna høres bra ut syns jeg. Servicen hos bebiezaak er topp. De selger fortsatt Bugaboo, men man må bestille pr mail. Tror Babytrader eller hva den heter er billigere.
mammmamia ** Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 Det lønner seg ikke å bestille gjennom Lille Luna - de er ikke sertifisert Bugaboo-forhandler, så du kan få problemer med reklamasjon og sånn..! Kjøp heller gjennom www.babytrader.co.uk..! Det blir omtrent samme prisen :-)
carmencita Skrevet 21. desember 2006 #14 Skrevet 21. desember 2006 Ok- takk for tipset :-) Trodde uansett den norske kjøpsloven ville komme inn i en ev. reklamasjonssak... Men sjekker det ut, i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå