Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Lurte bare på om vi er flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexmor Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er tannhelsesekretær:-) Er forresten sykemeldt på tredje uka nå:-( Kvalm og elendig. Er 9+4 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Jeg er også tannhelsesekretær.. Sykemeldt jeg også.. Hører ikke til her egentlig, men måtte bare inn å kikke litt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #4 Del Skrevet 16. desember 2006 så morsomt at det er flere.. Så dere er sykemelte begge to? jobber dere offentlig eller privat? jeg jobber i privat og kvier meg både for å fortelle at jeg er gravid og for at jeg tror jeg blir å bli deltvis sykemeldt om ikke lenge pga bekkensmerter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #5 Del Skrevet 16. desember 2006 er foresten snart 12 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå