Gå til innhold

jeg er så sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en helt utrolig herlig gutt på snart 5 mnd, han sover fra ca 19.30 til 8, så jeg har jo nok av tid til å sove/slappe av, men føler meg helt utslitt for tiden. Sambo jobber vekk 5 uker og hjemme 5 uker, så vært endel alene og holder på å pusse opp hus, så det går i ett, om ei uke flytter vi inn - jippi!!!!!! håper kreftene kommer tilbake da. Flere som har følt seg sånn? Alt er bar et ork.....

Skrevet

Du har for mye ansvar tro jeg! Jeg har ei jente på 2,5 mnd, og jeg får avlastning hver kveld av mannen min når han kommer fra jobb. Jeg er også veldig sliten, så jeg er avhengig av avlastning når mannen min kommer hjem. Hadde jeg hatt fullt ansvar i 5 uker hadde jeg blitt tullete + pusset opp et hus HJELP! Hatten av til deg! Håper bare du ikke stuper til slutt!!

Skrevet

Føler med deg! Har ei på 5 mnd oeg eipå 2,5 år. den minste sovner ikke før ved 23-24 tiden på kvelden og er mye våken om natta. Den eldste skal jo også ha sitt. Har en snill, flink og tolmodig mann, men jeg er helt utslitt, knekker snart sammen!

Skrevet

Skjønner akkurat hva dere mener.... jeg hadde også slik til en dag jeg ikke våknet på natten av at gutten min skreik,,,(heldivis var mannen min der)

Da fant jeg ut at noe måtte gjørest, så jeg begynnte på herbalife... ikke bare har jeg gått ned de ekstra kiloene, men jeg har så masse energi at jeg kan nesten ikke sitte stille lenger.... og for en gammel sofasliter som meg så er det rett og slett deilig.....

Skrevet

Du er ikke alene, om det er noen trøst. Føler meg hele tiden sliten og ting er et ork. Mannen min jobber mye sene kvelder, vi har jo god økonomi, men det er en mager trøst nå synes jeg. Han hjelper til når han kan, men dessverre monner ikke det så mye. Blir litt oppgitt over at det hele tiden er rotete osv. Mye av grunnen til at jeg er sliten er at tassen våkner hundre-og-ørten ganger i løpet av natten, hadde det ikke vært for det tror jeg at jeg hadde følt det annerledes...

Du har ihvertfall min sympati!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...