Gå til innhold

Jeg er henvist til fysioterapaut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min har henvist meg til fysioterapaut for å trene meg opp etter en operasjon.

Hvor mye koster det meg pr konsultasjon? Redd dette blir dyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått en rekvisisjon fra legen, så betaler du bare til du har nådd taket på frikortet (er rundt 1600 kroner tror jeg). Etter det får du behandlingen dekket av trygdekontoret. Koster 'legepris' per gang, er det 125 kroner nå? Eller så kommer det også an på hvilken diagnose du har, f.eks hvis man har bekkenløsning får man all behandling dekket. Og det kan jo hende at din operasjon kvalifiserer...

Dette er hvertfall sånn jeg har skjønt det. Ellers får du jo ringe til fysioterapeuten og spørre, de kan sikkert svar på det du lurer på.

Skrevet

jeg gikk til fysio i vinter 05/06.. pga bekkenløsning.. da fikk jeg beskjed at vi måtte betale egenandel som alle andre.. og den var på 50,- gangen..

Skrevet

Mannen min går til fysio tre ganger i uken for tida etter en kneoperasjon og han betaler ingenting. Det gjorde han heller ikke da kneet først hoppet ut og han ble henvist ab legen. Jeg aner vikke hva man må betale for og ikke der jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...