Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 må flir litt æ... *ler* prøva å ta av mæ ca 7 kg (ekke så stor da,men føl mæ ikkje deili),e ikkje særli fornøyd me kroppen min. syns magen e for stor,rompa slapp og lårane bærre utruli fææææl!! syns æ sjøl... MEN må fortell om sambo; han e jo heilt gærn fyrn! har vært det i mange uke/måna. han klara nestn ikkje ta på mæ før han bærre "må ha" sex!!!;P han sett å klæm og gnur på magen (som æ syns e stygg og tjukk!!) og puppan mine,og blir hard som stein!!! og her sett æ å e missfornøyd..og typen e gra som bærre det!! hehe:P må bærre flir litt tell
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Samme her! :-D Så virile mannfolk vi har! Det liker vi!
Tildemana Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 hehe, sant. Sånn er det her også. Jeg trenger ikke å forandre på noe for hans skyld i allefall...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 sånn e da her og.. men uansett ka han syns så meiner eg at den aller viktigaste me pynte oss for e oss sjøl. da e ka me sjøl syns som e viktigast ja. eg veit at min samboer syns eg e fin og alt da der, men eg får ikkje min ro før eg sjøl syns eg ser bra ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå