konvall Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Her inne har vi jo hatt nick hele tiden...
Mamsen og lillegutt! Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Tror det er noen som er redd for at folk skal kjenne de igjen med nicket. For noen kjenner jo hverandre bak nicket eller vet hvem hver andre er. Og skriver en noe dumt/flaut syntes de det kanksje er best å være anonym, ikke vet jeg :-)
konvall Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Hadde skjønt det om det var pinlige spørsmål, men det er jo helt uskyldige ting.... jaja, dem om det...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Har opplevd å bli gjenkjent av ei venninne her inne og hun satt å la ut blant hele gjengen om va jeg hadd skrevet her inne. synes det er flaut og har ikke klart å finne meg nytt navn. derfor er jeg anonym. har også droppet henne som venninne.
konvall Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2006 skjønner den.... synes bare det er litt korslig å vite "hvem" man prater med innimellom, men det er jo opp til hver enkelt... Prater man mye med de samme, så blir man liksom litt kjent, ikke så lett med en anonym, men jeg skjønner at du velger det etter sånt har hendt deg...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Fordi vi vil!! Hva er ditt problem da?
konvall Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Les hva jeg skriver før du begynner å kjefte.... Jeg sa at jeg skjønner dere... Skal jeg få kjeft for det å nå da....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 vil bare si at jeg som anonym som har vært uheldig. skriver ikke anonym for å provosere, har heller ikke skrevet negative ting. ser ikke noe poeng i at folk skal være krasse og uhøflige.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor ikke???? Er vel ikke noe problem så lenge folk ikke er ufine!!
Grevlingmamma Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Spiller vel ingen rolle om man signerer med "anonym", "lillebolla" eller hva som helst annet tull man har funnet på, anonym er man jo åkkesom! Anonyme er også fullverdige brukere av denne tjenesten så vidt jeg kan forstå. For meg er det knekkende likegyldig hva folk signerer med, men syns selv det er hyggelig inne på terminklubben å kunne skille de ulike damene fra hverandre.
Mamma Brumm Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Men kjære vene da, denne diskusjonen har faktisk gått i hele dag under en annen tråd! Kan ikke folk få singnere med anonym om de ønsker det! Punktum!
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har en vennine som vet hvem jeg er bak nick men har bare brukt anonym knappen en gang her inne å det var fordi jeg ikke ville hun skulle lese og forstå at det var meg.. Å kommer det flere slike situasjoner kan det meget godt være den blir brukt igjen... Men har ALDRI brukt den for å provosere eller være frekk... Men nå leser jeg mye mer her inne en jeg skriver da =)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes denne tråden sier sitt om hvorfor det er litt forvirrende med anonyme. Det er vanskelig å se om man diskuterer med en, to eller tre andre, og tonen kan etterhvert bli litt amper Ny anonym på denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå