~anette & lukas + ella ~ Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Lurer på om jeg får plass til lammeskinnsposen min i den? Har hørt at den er litt trang, stemmer det? Klarer aldri å få bestemt meg, om jeg skal kjøpe den eller ikke...
mammmamia ** Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Jeg ville IKKE kjøpt den..! Ville absolutt heller gått for Teutonia Spirit S3 som er samme type vogn, bare MYE bedre kvalitet, både i understell, tekstiler og komfort..! Hvis du ser litt nedover på vognforumet her er det utrooolig mange som er misfornøyde med denne vogna..! Den er grei frem til man snur sportsdelen, men da blir den veldig veltepetter..! Og kalesjen er tynn og slarkete og lite lun, sittedelen er VELDIG trang, hjulet foran er dårlig, balhjulene er kjempebrede så du risikerer å ikke komme inn i butikker, trikk, busser o.l, og håndtaket er skikkelig slarkete... Skikkelig plastikk hele vogna er min mening..!
Blue Lady Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Er det Comforten du mener? Jeg har ikke hatt lammeskinnspose, men fikk plass til voksipose i den. Men det var trangt, har en slank unge for å si det sånn. Tror den er 30 cm bred i sittedelen.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Tenker freestyle. Har egentlig forelska meg helt i den vogna... men det er jo dumt å kjøpe noe hvis det ikke varer. Er liksom ikke rik heller, så kan ikke velge å vrake i vogner.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes den vognen får unødvendig mye pepper... Og jeg har prøvd en del vogner. Den er ikke på toppen av listen min, men langt fra nederst... Den varer jo!!! Herregud, det er jo så ekstremt mange som har den vognen, og da blir det naturlig nok at man hører om at noen ikke er fornøyde. Smaken er som baken. har hørt mye om klikking i hjulene, men det skal visst også la seg fikse lett! Positive ting: God å trille, veldig grei pris, vendbar sittedel, full liggestilling. Det jeg synes er negativ er: Vanskelig å putte ting i handlekurven Relativt tung Smal sittedel Trekkfull kalesje Det følger ikke med regntrekk Til det du egentlig spurte om: jeg bruker voksi i min, så det er nok plass til lammeskinnspose. Du kan jo teste i butikk? Hvis ungen er 2 år og stor og god kan det nok bli litt trangt kanskje... Lykke til!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 Sant som du sier at det er mange som har den og da er det noen som ikke er fornøyd. Tenkte jeg skulle ta med skinnposen og teste før jeg kjøper den. Det er viktig at den passer for den kosta 2000 kroner... Takk for svar forresten û
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå