Gå til innhold

Mer gulping etter at vi begynnte med grøt, trenger råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynnte med litt grøt for 10 dager siden, bare pitte litt og så litt mer. Men hun gulper og gulper. Hun gulpet før hun begynte med grøt, men ikke denne mengden hun kommer med nå. Har ikke følelsen av at hun har vondt i magen, men jeg vet ikke om jeg skal kutte ut grøt og se om det blir bedre eller om jeg skal skifte grøt. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun da?

Sikkert en god idè og forsøke en annen type. Da får du hvertfall utelukket om det er det som er problemet. Vi brukte lang tilvenningstid, og brukte lang tid på å gi henne maten.

Vanskelig å si hva det kan være, men noen tips kan være å bytte grøt, la henne få ro etter måltidet, og bruke lang tid på å spise:)

Skrevet

Hun er 4 mnd, hun får bare noen ts, begynnte med tre nå får hun kanskje 8 eller noe. Det blir ca 2 ss. I kveld skrapet jeg litt banan til henne i stede som hun fikk før pupp og seng. I morgen skal jeg prøve råd og kjøpe ny grøt. Men vi tar det sakte. selvom hun vil ha mye mer. Hun elsker grøt.

Skrevet

Høres ut som du har tatt det veldig med ro da. De er sarte disse små magene. Får håpe at det hjelper å bytte grøt:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...