Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Kan dette ha noen sammenheng? Var kun 1 ts med grøtpulver av 4-mnd-grøten fra nestle, havre med hvete og ris. Fint om noen kan svare meg, saa vet jeg om jeg kan fortsette med grøten i morgen.
Cilla m Neo;) Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Prøv å lage grøten veldig tynn, som velling, lettere for magen. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Takk for svar. Den var veldig, vedlig tynn. Ga den i 12-tida i dag, ble bare 4 smaa skjeer. Tror du det kan være disse smaa mengdene har reagerte paa?
Cilla m Neo;) Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 mulig det....disse magene er jo så sarte....bare prøv deg frem. gi på dagen først, kjipt å få spy i senga....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Pappan fikk heldigvis tatt han opp saa alt kom paa han og skapet... Ble dusjing paa begge etterpaa...;-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 fikk beskjed av helsesøster om å bruke grøt uten gluten. den mais grøten til 4 mnd. vi skal begynne i dag:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Han er 8 mnd, 5 mnd korrigert pga 3 mnd for tidlig født. Han har spist maisgrøt i en mnd naa. LIker den kjempegodt, men har i det siste spist mindre og tenkte kanskje at han begynte aa bli lei. Derfor ville jeg begynne med annen type grøt. Det er paa tide aa venne han til gluten naa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå