Gå til innhold

du cec, kan du se her litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å spår litt selv, og synes det er utrolig gøy å se at vi har spådd utrolig likt. blir kjempefasinert over meg selv, for føler meg ganske liten i det her, siden jeg er så fersk. har du drevet med dette her "alltid"??

hvis du får tid, så hadde jeg satt pris på om du kunne sett på meg, i linken litt under her..... tusen takk snuppa .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Syns du er kjempe flink jeg.. har lest en del av svarene dine.. og ser mye av det samme som deg.....

Ja, jeg har alltid holdt på med dette... begynnte når jeg var liten.. Kunne si ting til mamma og pappa som kunne skremme dem en del til tider... husker engang da en nabogutt kom syklene forbi kjøkken vinduet vårt mens vi spiste middag, jeg var vel 6 - 7 år.. også sier jeg nå kommer det snart en bil og treffer sigurd... mamma bare lo og sa sånt må jeg ikke spøke med... 2 min etterpå så kom det en bil ja... og kjørte på sigurd... det gikk veldig bra da,.. han fikk bare noen få skrubbsår.. mamma og pappa var lettere sjokka... hehe

Har brukt litt tarot kort... men bruker som regel ingen hjelpemiddler...

Jeg skal ta og se p ådeg jeg... og se hva jeg får opp:) Lykke til videre da....

Skrevet

jeg har alltid hatt noe, men har ikke villet bruke det, eller dyttet det mye bort. tok tilslutt fatt i det jeg var gitt, og begynte å jobbe. har hatt mye hjelp fra drømmeverden, og brukt det jeg har funnet der i dagliglivet nå. utrolig mye hjelp har jeg hatt i det. jeg har følt utrolig mye, føler dødsfall, føler sykdom..... jeg kunne forutse min fars kreft to år før den var bekreftet, men han ville ikke høre på meg. Men nå er han i behandling, så det er bra :-)

bruker lite tarot, men noen ganger må jeg. ellers bruker jeg litt pendel, men går mest på meg selv.

utrolig guffent å kunne se at slike ting skal skje da, må ikke alltid vært like lett å takle slike ting da du var liten!

synes du er utrolig flink forresten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...