jabk Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 har noen opplevd det? sønnen min fikk synlig blod i avf for halvannen mnd siden. ble fullammet. er nå snart 7 mnd. ble innlagt men sendt hjem igjen pga var ikke invaginasjon og alt annet var ok. tatt hemofec flere ganger som viser blod i avf selv om en ikke ser det.. bakterie/ virus er negativ. tatt scintigrafi i dag med tanke på meckels divertikkel..får svar i morgen. prikktest på allergi er negativ, men med tanke på melkeintoleranse så prøvde vi at jeg ikke spiste noe melkeprodukter og ammet..men ble ikke bedre..viste enda blod i avføringen på hemofec testen.. noen så har opplevd noe lignende..hva ble oppdaget? kan liksom ikke være en rift siden han ble fullammet..akkurat startet med litt grøt..ikke oppe i full mengde enda men på god vei..tatt litt tid siden vi skulle finne ut om det var intoleranse og skulle fullamme litt til. hb er egentlig fin;) han har alltid gulpet mye, men aldri blod i..gulper ofte under lek og svelger det selv..men legger godt på seg, alltid blid og sover godt så har ikke brydd meg noe om det..kan gulpe store kaker da..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Dytter litt for deg jeg. Håper du snart får et svar!
jabk Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 dytter litt selv i håp om at noen kan hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå