snuppa_81, ble mamma 23.7 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Lurer på om noen vet om utsalg i Østfold som selger Emmaljunga, og om noen har pris eks??? Evt andre bra utsalgssteder tas også imot med takk:-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 babyshop hønefoss, barnevognshuset rudo oslo. babykos sandvika. bukserud storsenter spareland. kattis babyshop i sverige strømstad duo edge 7500 uten stellevæaske smart duo 6800 cito cross med bag 5500 ceros 5125 kan inn på www.emmaljunga.no der kan du finne forhandlere hvem vogn kunne du tenkt deg???
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 på siljes i fr.stad har de emmaljunga. Ikke på babyshop i fr.stad.
snuppa_81, ble mamma 23.7 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2006 Flott. Takk for info. Blir evt Katti`s babyshop for min del da, det blir nærmest. Kan vel ikke være så vanskelig å finne butikken??? Må man fortolle varene da eller hvordan blir det?? Hmmm.. Har tenkt veldig på duo egde eller city cross, har du enbefalinger?? Tar imot med åpne armer...Hørt så mye bra om dette merket...
snuppa_81, ble mamma 23.7 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 Siljes i Fr.stad ja, faktisk ikke hørt om den butikken. Hvor ligger den? prisen ligger vel logisk nok høyere der enn i sverige...Finnes det noen nettside til denne butikken og Katti`s??:-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 jeg har har hatt smart duo, edge duo og har jeg sports classic. solgte edgen min savner den, var så dumt at jeg kjøpte onetreehill solgte den igjen og kjøpte emmaljunga sports classic. vil anbefale deg duo edgen, du burde ikke velge det sport understellet velg heller det classice. når du tar av til strømstad og kjører innover, så liggger det på venstre side, er ikke så flink til å forklare.. gå inn på www.emmaljunga.no det for du opp forhandler liste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå