Gå til innhold

hvor tidlig er det mulig å oppdage graviditet??

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over et innlegg inne på 1.tri og må inn hit å spørre dere for her vet jeg at det er kvalifiserte mennesker til å svare på det... Er ei som har ei venninne som mener hun oppdaget at hun var gravid 2 uker etter mens og lurer da på om det er mulig.

Jeg mener at det skulle kunne være mulig, ihvertfall ikke umulig. Men jeg vet ikke da, bare anntar. Det kan jo hende hun var gravid fra forrige syklus men at det ikke er produsert nok hormoner før nå... eller at hennes kropp produserer veldig mye hormoner så det slår ut så raskt. Alle kan jo ikke ha el 14 dager etter mens, og om noen har 1 uke etter mens, så kan det jo ikke være umulig å få positiv 14 dager etter mens...

Fortsetter under...

Hehe.. tror alt går an med disse kroppene våre...

Men, hun må nesten hatt el samtidig som mensen og sex selvfølgelig...

Men, kanskje hun har hatt mens selv om hun var gravid.. mest trolig!

Lurer på hvorfor hun testet så tidlig?? De fleste vil jo tro de har el i den tiden.. hm...

jeg lurer på hvorfor venninnen lurer på dette i utgangspunktet jeg da... tror hun at hennes "gravide" venninne lyver eller er hun missunnelig eller hva er egentlig vitsen med innlegget liksom, hehe.. jaja samme for meg!

Hei

Jeg vet at det er mulig og oppdage graviditet tidlig. Ved siste graviditet, følte jeg det på kroppen bare 2 dager etter befruktelse. Var 1 juledag, og vi skulle på fest, ville ikke drikke for jeg visste at det var noe på gang. Våre kropper er så forskjellige at det er mulig for enkelte og kjenne det tidlig, mens andre må gå både 1 og 2 uker over IKM før de merker noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...