Gå til innhold

Hva gjør dere på kveldene, julebordenker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For vi er vel flere? Sambo er ute på julebord to kvelder denne uken, siste i morgen.

Flere som sitter hjemme, er dere engstelige? Har dere avtalt tidspunkt når han skal være hjemme igjen?

Jeg klarer ikke slappe av hjemme. sitter bare og tripper og sover nesten ingenting. Han vil ikke ha et fast tidspunkt å komme hjem på, han kommer alt fra kl 2-5. Men jeg har ingenting å bekymre meg for, det har han sagt mange ganger og jeg har sluttet å vise min bekymring til han. Jeg sliter litt psykisk pga mangel på trygghet i barndommen, derfor er jeg ennå ekstra redd.

Skrevet

Er det uten følge? Viss ikke kan du jo slå følge, skaffe barnevakt og kose deg ute du også:-)

Dere kan gjøre avtale om at alltid når dere er ute hver for dere, så kommer dere rett hjem etter festen. Den avtalen har vi, så er vi begge hjemme mellom 2-4 om natten, aldri senere. Vi går f.eks. aldri på narrspill alene.

Ellers er det selvsagt viktig å kunne stole på hverandre. Har ikke partneren din gjort noe galt som gjør at du har problemer med å stole på ham, så har du et problem som du selv bør jobbe med.

Lykke til!

Skrevet

Jeg lånte en skikkelig jentefilm, kjøpte nytt kryssordblad, ukeblader og en STOR godtepose!! Koste meg skikkelig og tenkte ikke et sekund på mannen! He, he!

Skrevet

Min mann er på julebord i dag, jeg har skaffet barnevakt og skal på teater med ei venninne selv. Men jeg er ikke engstelig overhode, vi har ikke avtalt noen tid, og jeg har lovt at han skal få sove litt lenge i morgen (til omtrent 11), men han vet at her er det full rulle hele dagen deretter, så han kan ikke bli dårlig eller noe. I tillegg har han selv bedt om å få sove inne hos Tassen, slik at han ikke vekker meg med snorkinga si! Hehe, så jeg ser frem til en lang og uforstyrret søvn - hvis tassen våkner må mannen opp og gi smokken siden han ligger 2 meter unna, hihi... Syns det var kjempegreit!

Skrevet

Mannen er på julebord i dag, og jeg skal ha besøk av to venninder. Bekymrer meg ikke så veldig for hva mannen finner på akkurat. Han var på "guttebord" med kompisene sine forrige helg også, og da hentet jeg han hos kameraten dagen etter. synes nesten det er bedre enn å få en full mann hjem:)

Skrevet

Sambo var tidlig hjemme fra sitt julebord! Vi har jo en på 5 uker, kollegaen hans har en på 2 uker, sambo sin assistent er gravid, han andre assistent er ikke gravid (hun hadde en SA) og de 3 siste på klinikken er over 60. HAHA hei hvor det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...