Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Mannen min elsker å danse sving, så det gjør han til gangs når han er på fest. Sier han ikke danser annet enn sving. Bør jeg tollerere dette?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 tja kommer jo heeelt an på ! jeg hadde ikke likt det, men som sagt, om han elsker å danse og det er for dansens skyld, bør du ikke bry deg !
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Klart det! Er vel helt vanlig å danse med andre vel. Jeg danser ikke sving, men mine foreldre gjør. Hadde vært helt rart å bare sett dem danse sammen, og ikke med noen andre. Men jeg hadde ikke likt om det gikk ut over vår tid sammen. En dans i ny og ne gjør ingenting - bare det ikke er hele kvelden.
vimsejenta, fikk jente 240206 Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Får du være md på dansen`? For min del hadde det vært greit, så lenge jeg ikke kjeder meg ved bordet hele kvelden.... Om det er greit eller ikke, avhenger av dine følelser rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg syns det er helt greit om han danser med andre enn meg, men ville kanskje bli litt fornærma om han ikke da også dansa med meg i løpet av kvelden. Siden han vanligvis ikke liker å danse og jeg elsker det :-) Jeg danser jo med kompiser, uten at han syns det gjør noe (er vel bare glad til for at jeg ikke maser på ham ;-) ). Og når han en sjelden gang danser, danser han jo gjerne både med meg og med venninner, klarer ikke helt å se noe problem i det.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 samboern min liker å danse, og har venninner som har menn som ikke liker å danse, så av og til danser han med de. syns det var rart først men jeg stoler på han, aldri stolt på noen andre jeg har vært sammen med. så lenge man har det gøy og koselig så er det jo ikke noe å tenke på
Benni-min Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Hei. Jeg synes absolutt du bør tollerere det. Både jeg og sambo danser swing, og vi danser ikke bare med hverandre.Kjempekoselig å danse swing med flere forskjellige. Og swing vil jeg tro er den mest usensuelle dansen en kan danse, så ikke vær sjalu. Jeg ville blitt skuffet over min sambo hvis han ikke tillot meg å danse med andre enn han. Da ville jeg tro han ikke stolte på meg. Ikke godt.
moa_tobias Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Det er jo bare dans.. Jeg hadde tolerert det! Hadde vært noe annet om det var intimdans og klåing:o)
Ruske-Sara Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor skal man ikke få danse med andre? Hos oss er det jeg som er mest glad i å danse, og jeg klarer ikke å forestille meg at mannen min skulle nekte meg det. Da hadde jeg følt meg krenket, og blitt utrolig sint. Jeg danser selvfølgelig med ham de gangene han har lyst. Jeg tar det for gitt at hverken mannen min eller jeg er utro, så hvis jeg ikke skulle få danse med andre, ville det for meg høres ut som en beskyldning om dårlige hensikter. Med slike anklagelser, fører du bare partneren fra deg. Jeg kan ikke tenke meg noe mer usjarmerende enn en sjalu dame/mann.
gerd Skrevet 15. desember 2006 #11 Skrevet 15. desember 2006 Selvsagt! Jeg hadde klikka om mannen min hadde blitt sjalu på at jeg danset med andre på fest. Vi stoler da på hverandre!
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #12 Skrevet 15. desember 2006 Ja om mannen min hadde vært en danseløve og likt å danse swing så hadde han fått kose seg! Så lenge han holder seg unna slow, kline sanger så! Det er det meg han skal danse med... Resten kan de andre bertene få ta seg av!
Mathoka Skrevet 15. desember 2006 #14 Skrevet 15. desember 2006 Om min mann hadde danset med andre damer hadde jeg ikke likt det, av den grunn at han ikke liker å danse =) Hadde vært litt rart hvis han plutselig ville danse med ei dame når han ikke vil danse med meg... Men når mannen din er veldig glad i å danse sving og han danser for dansens skyld så ville jeg ikke bekymret meg...men under den forutsetning at han ønsker å danse med deg også da, ikke bare alle andre eller ei spesiell...
silhah og emilie Skrevet 15. desember 2006 #15 Skrevet 15. desember 2006 mannen min liker ikke å danse...men har han gjort det så har han selvsagt skulle få danset med andre... dans er min store lidenskap og tenk hvis han skulle nekte meg å danse med andre menn...det hadde blitt kjedlig...
Brava Skrevet 15. desember 2006 #16 Skrevet 15. desember 2006 Alt med måte.. Mannen min er en glimrende danser og jeg maser av og til på ham at han må danse m venninnene mine når vi er i bryllup ol., så de kan lære litt, he-he. Så bare morsomt hvis han tar seg en svingom med noen andre. Men jeg hadde ikke synes det var noe kult hvis han alltid drev å danset med andre damer når han var på fest. Det gjør han ikke heller. Vi har aldri snakket om dette men tror vi har en grei forståelse mellom oss om hvor grensen går.. Hvor din grense går, er det bare du som vet. Men hvis ikke du liker det- si ifra og snakk om det da vel!
Hame ble født Skrevet 15. desember 2006 #17 Skrevet 15. desember 2006 Nei Jeg tåler ikke det å bli veldig sjalu
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #18 Skrevet 16. desember 2006 Jeg synes ikke det er noe problem hvis man danser med andre egentlig, så lenge det ikke er tett dans. Men jeg hadde reagert dersom han bare danset med andre å ikke meg.
Snupidupi Skrevet 16. desember 2006 #19 Skrevet 16. desember 2006 Syns verkeli han sku få lov å dans sving så mye han vil... Så længe han dansa me dæ også... Sambo får dans med kem han vil... men stakkars dem... førr han dansa bærre når han e full også ber han opp og driv på å tar ekstra steg sånn at den han dansa med kommer i ubalnse... ;o) Så e bærre gla når æ slepp å dans med han ;D Men snill det e han
TORO-husmor Skrevet 16. desember 2006 #20 Skrevet 16. desember 2006 Synes jeg du burde tolerere. Forutsatt at han også danser med deg og ikke bare sammen med andre. Ikke så artig hvis han har ei som han danser med "hele" kvelden da. (Da bør du vel si ifra om at du ikke liker det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå