Gå til innhold

Flere som er lei nå??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både ja og nei... Er fryktelig lei, bekkenet skriker og jeg vurdere å be legen min om krykker på neste kontroll (om en uke), men på den andre siden synes jeg det er helt greit å vente til 2007 med au, au... og gleder meg vel egentlig ikke til fødselen..hehe

Er faktisk ikke så veldig lei... Får mannen min hjem i morgen, og da ser alt mye lysere ut... Har vært alene med en på 4 år som virkelig er kommet i trassen... i HELE 4 uker pluss at jeg er stor, bekkenløsning og 37 uker på vei... Gleder meg bare til å få litt avlastning, så kommer jula, så blir jeg alene igjen i romjula, og da kommer han hjem igjen det 12. jan-07 to dager før termin... Hvis det ikke har skjed noe til den tid, DA ER JEG KLAR!!!! Men ellers ligger alt på plass, og bare venter på den lille.... Selvfølgelig gleder jeg meg til å få det overstått, men ikke helt ennå... Vil helst ha en 2007-model ;)

Annonse

Jeg er oxo driiiiiitlei!!!! Vil bare bli ferdig nå,så de får tatt ut det j**** kateteret i nyra. Har sterke bekkensmerter,g spyr hver eneste dag. Så nå vil jeg bli ferdig,alt av utstyr er redd opp og står klart,var å¨kjøpte inn bleiier, såper,salver og kremer i går,så nå MÅ hun komme snart :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...