Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Lurer på den eller OTH til nestemann. Synes Kolestra vognen ser så nett ut - ikke så lang som mange andre 3 hjulinger.
mammmamia ** Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Koelstra er kjempebra kvalitet..! Vogna er romlig, lang i ryggen, regulerbart fotbrett og synes den er RÅTØFF å se på! :-) Har en OTH selv og den er digg å trille, eneste negative med begge vognene er at sittedelen ikke kan snus... Og bagene er forholdsvis små, men tror allikevel Koelstra sin er litt større enn OTH altså..! :-) Absolutt et bra valg!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Så bra da. Teller på knappene om jeg skal kjøpe bag til Easywalkeren min - og så egen sportsvogn etter det (easywalkeren er for bratt i ryggen for en baby) Eller om jeg skal rett og slett kjøpe komplett koelstra eller oth vogn med en gang. Har sportsdelen til koelstra flat liggestilling ?
mammmamia ** Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Har du Easywalker classic da..? Den bager er jo ikke så innmari stor nei, men den nye Sky-bagen er romslig :-) (men tror kanskje ikke den passer på det gamle understellet..?hmm...) Ville nok vurdert en vogn med større vogn og vendbar sittedel til babyen, så kan du heller gå over til EW når ungen blir større og kan sitte fremover i sittedelen på denne :-) Liggestillingen på Koelstra er omtrent flat, du kan jo se på denne siden: http://www.danielsbok.com/sportsvogn.php litt nede på siden der står det om vogna og et bilde der du ser at liggestillingen er veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Ja, har classic. Ny sportsvogn med full liggestilling/tilnærmet blir det uansett. Bare lurte på å kjøpe en sånn pakkeløsning og bruke den fra begynnelsen av - eller om vi skulle bruke easywalker bagen den aller første tida og så gå over til sportsvogn. Sportsdelen til easwalkeren må uansett vente. Kanskje jeg rett og slett havner på en klassisk 4 hjuls sportsvogn. Litt skeptisk til at det ikke går an å snu kjøre retningen på koelstra og OTH, men kule er de da. Takk for tips - skal sjekke danielsbok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå