Gå til innhold

Er hårspray farlig?


Lycheli

Anbefalte innlegg

Dette høres vel ut som et hysterisk spørsmål, men jeg får legge til at det gjelder flere timer med styling av små jenter der hårsprayen ble ivrig brukt. Sikker brukt en halv spray-flaske!

 

Jeg i uke 7 - så er vel ikke den lureste uken å gjøre slike ting hvis det er farlig. Men nå er gjort gjort og jeg får håpe at min etterpåklokskap ikke har skapt skade. Luftet hele tiden da......hvis det har noe å si!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skulle tro at det kan være farlig, men hva med frisører som blir gravid? Der sprayes det jo flere "tonn" om dagen, og ofte er det jo helt grått i lufta. . . Så hvis hårspray er farlig kan jo ikke frisører være i jobb under svangerskapet,eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svigersøster som arbeidet som frisørlærling under svangerskapet,svigermor som har arbeidet som frisør under alle 3 svangerskapene..tanten til sambo som har arbeidet som frisør under 2 svangerskap og søskenbarnet til sambo som har arbeidet som frisør under 3 svangerskap.Kan ALDRI tenke meg at hårspray er farligt.Dessuten er jo blekemiddel og slik sterkere, og det har nå ikke skjedd noen fare med noen av barna;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...