Gå til innhold

Live


Mamma i februar=)

Anbefalte innlegg

jenta mi skal hete Live, men vil gjerne ha dobbeltnavn. har tenkt på Live Malene. noen andre forslag? synes dere Live Malene i det hele tatt er fint??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

Jeg synes at Live Malene er et helt ok navn! Men synes at Live passer best alene Andre forslag:

Live Marie

Live Sofie

Live Helen/e

Live Amelie

Live Pernille

Live Serine

Live Therese

Live Viktoria

Men aller finest alene:) Noen du likte?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes Live Viktoria også er veldig fint, men viktoria er oppbrukt...Live Sofie er fint det og, men katten min heter Sofie..hehe..

Hun blir oppkalt etter bestemora mi som heter Liv..men liker Live bedre enn Liv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Live er et nydelig navn, men Malene liker jeg ikke like godt.

 

Live Maria er et av de fineste dobbeltnavnene jeg vet om, sammen med Liv Hanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har tenkt på Live Maria, men synes det blir litt for likt Ave maria...heh..vanskelig dette med navn gitt. hun får to etternavn, så det kan være greit med bare ett fornavn også. hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Live er et flott navn! Passer best alene syns jeg, og siden hun skal ha to etternavn så ville jeg ikke prøvd å finne et slengepånavn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live er et kjempenydelig navn - gratulerer med valget :o) Jeg synes at Live Marlene eller Live Andrea er fint. Malene er dessverre ikke helt min favoritt fordi det føles som om det mangler en r...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ha Live alene :) Det er såå nydelig... og i hvertfall når hun skal ha to etternavn,hun skal jo lære å skrive navnet sitt og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Live er kjempefint vurderte det selv til forrigemann, men kom til å tenke på at det var ale for likt til gutten min sitt navn, han heter Oliver, og kaller seg selv for Liver. Ville hatt det aleine selv, men kombinasjonen med Malene var fin den. Ellers synes jeg Live Sofie var fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...