Labbetøs Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Har dere andre trondheimsjenter vært på St.Olavs for jornalskriving? Jeg har ikke fått noe innkallelse til dette enda, og har egentlig ikke tenkt noe på det selv heller. Er i uke 38 nå. Hmm. Har vært på UL dær.
Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Jeg skal føde på St.olavs, men har aldri fått innkalling til journalskriving. Har vært der på sjekk i dag, og de har jo papirene mine der. Men tror ikke det er vanlig at man blir innkalt til journalskriving nei... aldri hørt om.
LisaColli Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 hmm..har ikke vært nei, heller ikke hørt noe fra jordmor om det.. har ikke søkt fødeplass heller..må man det? har vært der på ul, får man automatsk fødeplass der da?
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 I såfall begynner ting å haste.....er i uke 39, jeg.... Nei, fra spøk til revolver.... i Trondheim er det ingen innskriving og journalskriving. Har ikke engang vært på omvisning jeg. Sist jeg fødte var på den gamle føden, der var det heller ikke journalskriving.
3 rosa og en blå Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 hei jeg har aldri vert paa det og forste gangen jeg fodte var i 1996 og det er 4 gangen jeg foder, men forste ganger paa det nye da...
Mamma Brumm Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Har heller ikke hørt om noen innskrivning. Tror nok alle som har vært der på UL og fått termindato automatisk er registrert og ventet. Men når sier man i fra om hvordan man vil føde og sånn da mon tro? Om man vil føde i vann og om man vil ha bedøvelse osv?
LisaColli Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 jeg skrev det på et ark som jeg leverte på ultralyden jeg. stod at man kunne skrive spesielle ønsker. man kan også skrive et ønskebrev med hvilken bedøvelse ol man ønsker. men på st olavs kan man visst ikke føde i vann da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå