Gå til innhold

Også jeg som trodde at amming skulle gå lett som en lek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sånn er det jammen ikke blitt.

Amminga har mere blitt som en kos. Lillegutt klarer ikke spise seg mett på bare puppen. Han blir grinete og utålmodig lenge før han har blitt mett. Er ikke sikker på om jeg har nok melk heller.

De første sugene hører jeg han svelger som bare det, men så er det slutt.

Tror ikke jeg har amme-pupper heller. Han får lissom ikke skikkelig tak i vorta virker det som.

Har også prøvd med silikonpupp, men det synes jeg ikke fungerer i det hele tatt.

Så det har blitt til at han får mme på flaska, og jeg enten avslutter eller begynner med puppen.

Har tenkt på sånn nesespray (syntcynol eller no sånt) kanskje det kan hjelpe...?

Men men, jeg er vel kanskje ikke aleine om å ha dette problemet...

Skrevet

Hei! Nei, amming er ikke alltid like lett. Spørr inne på ammedebatten, der er det mange kloke damer som sikkert kan hjelpe deg.

Lykke til!

Skrevet

Du kan jo ta kontakt med ammehjelpen der du bor.. har hørt at det skal være vældi bra :D

Lykke tel!

Skrevet

Ja, jeg kan jo ta kontakt med ammehjelpen.

Ellers skal jeg på 6 ukers kontroll til uka, kan jo høre på helsestasjonen også.

Noen ganger er det bare å innse at man ikke kan klare alt aleine...

Skrevet

Føler med deg ! En go klem til deg !

Skrevet

Tusen takk anonym :o)

Skrevet

Spør heller ammehjelp enn helsesøster. Min (og mange andres) erfaring er dessverre at helsesøster ikke alltid er så oppdatert på amming. Ammehjelpene, derimot, er guruer. Og de er ammehjelper fordi de synes det er givende å hjelpe til. :D

:)

Skrevet

Ok, takk for tipset Dodge.

Men har jeg forstått det riktig, at det er privatpersoner som er ammehjelp? Eller har de et kontor eller noe....?

Skrevet

Det en organisasjon bestående av privatpersoner, ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...