Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Er så spent på hvordan det ser ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 ser at du skal ha nesten samtidig som jeg:) Men får man virkelig bilder så tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spindel med spire :) Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 hei Har et ul-bilde fra uke 6/7.. Er den vite øverste prikken inni det svarte som er "beibin".. man ser altså ikke stort enda.. http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/432565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prins 07, prins 10 Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Har ikke noe ultralydbilde, men her er et tips. Gå inn på i-am-pregnant.com, og på calendar. Der har de ihvertfall bilder fra hver uke, og ihvertfall ul fra uke 10. Kjempefin side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kummin&Lillesel Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 på www.min-mave.dk har de masse ultralydbilder og utfyllende info om hva som skjer med deg og reka i magen din Det er en veldig koselig side å se på, synes jeg. De har også en tabell over hvor store de er fra dag til dag, osv. Verdt å ta en kikk på, om man liker å lese og se litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 16. desember 2006 Takk for alle svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 16. desember 2006 #7 Del Skrevet 16. desember 2006 hei libero.no sin svangerskapskalender har bilder av forsteret i alle ukene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå