Gå til innhold

Hei, hei, da flytter jeg over her siden lillegutt er blitt 1 år! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her finner jeg vel noen kjente...? ;o) Gutten min fyllte ett år den 10.12, tiden flyyyr avgårde.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En forsinket gratulasjon til lille gutten din, og velkommen inn hit..

Skrevet

Takk skal du ha! :) Synes det er så rart at dette blir den andre julen hans nå, han er jo så bitteliten! Hehe... nåja, han er ikke så liten egentlig, men dette året har gått så fort at jeg fortsatt tenker på ham som den bittelille bebisen min...;)

Skrevet

Velkommen hit til oss :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått 1 årsdag =)

Husker i fjor da vi var gravide sammen....tiden flyyyr!

Skrevet

Det kan man trygt si! Savner sommer'n på bim jeg og høsten der vi satt så utålmodig og ventet på at noe, ett eller annet, måtte skje. Og i dag fikk jeg vite at venninna mi venter småfolk og skal tilstå at jeg er bittelittegranne misunnelig. Men bare litt! ;o)

Skrevet

Heeey!

Grattis med overstått og velkommen etter :o) Går det bra med lillegut? Og jobben?

Skrevet

Velkommen etter! Husker godt da jeg traff deg på sykehuset like etter fødselen! Lilleyatzy er jo nøyaktig en uke eldre :-) Virker ikke lenge siden, nei!

Skrevet

Hehe, det nicket husker jeg godt ja! :) Ikke så lett å holde følge med nickendringene.

:o)

Skrevet

Hei!

Takker så meget! :) Lillegutt har det bra, han hadde ørebetennelse sist uke, men han er fin nå. Og det går bra med jobben også, hektisk nå før jul, men sånn er det.

Hvordan går det med deg og veslegutten din? Har det blitt flere torsdagsturer, forresten?

Skrevet

Hei!

Gratulerer med vel overstått feiring, sendte jeg melding til deg på dagen eller tenkte jeg bare på å gjøre det? Hehe, jeg er et surrehode.

Hvordan går det med lilleyatzy'en og deg? Funnet dere til rette i det nye huset? Studerer du nå igjen?

Hehe, tenk at det nå er ett år siden? Kan ikke fatte det, dette året har bare flydd forbi, blir nesten litt nostalgisk med tanken på at babytiden snart er slutt. Jeg har bestemt meg for at han er baby så lenge han ikke går, hehe...;o)

Skrevet

Gratulerer med overstått første bursdag, og velkommen etter :o)

Skrevet

Vi har det ok, knotten har vore skikkelig vrien dei par siste vekene. Han sutrar og sutrar og er umulig å legge + våknar om natta. Men dei par siste dagane har han vore *litt* lettare å ha med å gjere så eg håpar det går over no. Han begynte å gå skikkeleg for tre veker sidan, så no nektar han å sitte i vogn (blir HYSTERISK når eg prøvar å putte han nedi), så når vi går tur no om dagen blir det å gå så langt han orkar (50-100 meter på 15-20 minutt) og så opp i bæreselen ei stund for så å komme ned på bakken igjen. Er supert med bæresele, i alle fall så lenge det ikkje blir veldig kaldt. Og det ser eg ikkje for meg at det blir i det heile tatt denne vinteren...

Det var nokre torsdagsturar, men så skulle Cecilie jobbe i fem veker mens pappaen hadde permisjon, så då var det berre eg som var "fast inventar". Eg sendte mail med invitasjon til trilling kvar veke, men fekk aldri svar frå nokon av dei andre, så då gav eg opp. Men viss Cecilie klarar å trykke torsdagsturen inn i programmet sitt etter jul (ho skal jobbe deltid), begynner vi på'an igjen ja.

Så kjedelig at småen vart sjuk då, men det er godt når dei kan få medisin og bli friske igjen!

Skrevet

Hah! Tror du kanskje vi har rukket å flytte inn??? Først var fristen Lilleyatzys bursdag, men nå er den utsatt til februar. Mye å gjøre :-)

Begynner for fullt på studier etter jul. Blir heldigvis litt fleksibelt - liker ikke at andre får være mer med lillegutt enn jeg får! Venner meg vel til det, men...

Han er forøvrig baby leeenge enda. Minst ett år til ;-)

Skrevet

Vi også flytter over hit!

Lillegull ble 1 år 05.12!

Skrevet

Hei igjen, lenge siden sist! Jeg kommer snart ruslende etter. Nikolai blir ett den 21. desember, så er her inne og smugtitter litt ;)

Skal stikke innom litt oftere fremover, har ikke vært her inne på veldig lenge.

Julehilsen fra

Skrevet

gratulere så mye med vel overstått...

velkommen over hit til oss hufsemor! ;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...