-Bobsi Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 I dag har vi fått brev om at Snupi har barnehageplass fra nyttår. Lovlig sein beskjed, men oi som det gleder en ellers litt stresset mamma. Jeg måtte ut i gangen på jobb og ta en piruett da jeg fikk den gledelige melding fra sambo. Vi har ikke visst hva vi skulle finne på, har ikke fått noen dagmamma eller noe, så i dag var det julaften, 17.mai, bursdag og alt som er moro. (Neste feiring blir på tirsdag når det virkelig bursdag her i gården....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 så flott da... godt det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Supert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og gratulerer m bursdag på forhånd:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer med barenhage plass.. Fikk vite i går her også at vi har plass fra 3.jan.. Dem er jo litt sene med å gi beskjed disse barenhagene...men glad jeg har fått plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 16. desember 2006 #5 Del Skrevet 16. desember 2006 Så kjempeflott at dere fikk plass. En stor bekymring mindre for dere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 16. desember 2006 #6 Del Skrevet 16. desember 2006 Gratulere med barnehageplassen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Så bra at det ordner seg. Phu, puste lettet ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå