Gå til innhold

testet + i uke 50?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! er det flere som har testet positivt i denne uka? jeg fikk positivt i dag og er akkurat 4 uker på vei. Termin i slutten av august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, jeg har også testa positivt bare for noen dager siden!! Har termin seint i august.....*lenge til* =)

Fint å høre at det er flere "nybakte" her!!=D

Skrevet

Har testet positivt i dag. Har hatt mistanker en stund... ;)

Har termin i slutten av august.

Det gikk fort da, tok ut spiralen i starten av november, og gravid nå. Tror det nesten ikke selv.

Men det er gøy, vi gleder oss masse!

Skrevet

Henger meg på her jeg også. Testet positivt på mandag. Termin ca 22aug:-)

Skrevet

Testet positivt søndag, men hadde ikm mandag så jeg regner meg som en 50-jente. Er 4+4, termin 22. august hvis alt går bra.

Skrevet

Jeg testet positivt i dag på selve ikm-dagen!!! tror jeg har termin 23.august 2007....

Skrevet

Hei hei! Æ testa positiv den her uka... å har termin i midten av august...e 5+ 4 uka på vei..arti arti!!!

Skrevet

Jeg testet positivt på onsdag 13. - er idag 4+6.

Testet negativt på mandag men symptomene ble kraftigere så jeg tok en test på onsdagen også: Jippi!!

Termin ca 19 august (varierer fra 19 til 21.) - skal til lege på tirsdag for å få det bekreftet.

Gleder meg (og er veldig redd på samme tid).

Skrevet

testa positivt torsdag 14. og var da nøyaktig 4 uker på vei =) termin ca 25 august, så er nøyaktig likt med deg notteliten =)

Skrevet

hei nøtteliten. jeg testet positivt fredag. har termin 30aug,men har født en uke før termin med mine 2 første. Noen som skal føde på Gjøvik her?

Skrevet

Jeg testet positivt igår, 2 dager etter ikm. Har termin ca 24-25 august.

Skrevet

så morsomt at vi har samme dato da! men de kan jo bli flyttet noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...